Opraštamo se od veljače – najprevrtljivijeg mjeseca u godini!

Ako ćemo pričati o vremenu onda je stvarno ova veljača 2013. bila vrlo prevrtljiva – bilo nam je čas toplo i sunčano, čas snijeg i zimske radosti, čas duuuge kiše pa na kraju opet sunce i mirisi proljeća (od prvih ljubičica :)).
Prevrtljiva je veljača i kad se priča o običajima: započne veselo s maskama i šarenilom i masnim fritulama i krafnama/pokladnicama, a onda se prevrne u smirenu korizmu i post.
Ali, na našem blogu nije toga bilo! Na Tragačima smo čitavu veljaču proveli u online knjižnici – Međunarodnoj dječjoj digitalnoj knjižnici. Naša online avantura započela je obilježavanjem Dana sigurnijeg interneta
kada smo naučili da djeca imaju pravo na korištenje interneta, ali imaju i odgovornost brinuti o svojem računalu i svojim osobnim podacima i lozinkama… Sjećate li se kratice POZ?! Poštuj, Obuči, Zaštiti. Zatim smo se bacili na čitanje elektroničkih knjiga. Neki su i sami objavili svoje prve e-priče u sklopu Natjecanja u pisanju priča

Klik na ovu sličicu odvodio nas je u online carstvo dječje književnosti na raznim jezicima:

pretraživač Međunarodne dječje digitalne knjižnice

Skupili smo nova i sasvim drukčija čitateljska iskustva, a sad je vrijeme da se pozdravimo s veljačom i e-knjigama – bilo je kratko i slatko!🙂
Zove nas šušur listova knjige što ih prevrće proljetni povjetarac, kroz otvorene prozore odvlači nas miris papirnatih knjiga iz knjižnice… Doviđenja veljačo prevrtačo!

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

23 thoughts on “Opraštamo se od veljače – najprevrtljivijeg mjeseca u godini!

  1. Najprevrtljiviji, najkraći i meni jedan od dražih mjeseca u godini.
    A sada nastupa- ožujak i:
    proljeće
    cvijeće
    sunce
    leptiri
    kratki rukavi
    miris nadolazećeg ljeta…
    Yes!

    1. Meni je veljača također jedan od dražih mjeseci, ne samo jer mi je u veljači rođendan već i zato što je to jedini mjesec koji ima žensko ime, a i inače je poseban jer se od drugih mjeseci razlikuje po broju dana. A tu su i maškare, valentinovo i snijeg (ako nam se posreći). Ipak unatoč tome ja i dalje više volim PROLJEĆE koje nam dolijeće i kao što Lorena kaže donosi cvijeće i sunce i leptira pune vreće, a i radosti su veće. Pa tko se onda ožujku veseliti neće?🙂

  2. Čini mi se da si se lorena2000 malo zanijela, ponijelo te sanjarenje, ali daleko je još ljeto – uživajmo prvo u proljeću.🙂 Veljača je vrlo zanimljiv mjesec jer je tako kratak, a nabijen raznim različitim doživljajima i osjećajima. I moj je rodjendan u veljači, ali mi nije zbog toga najdraži mjesec😉. Nije mi uopće najdraži mjesec. Nekada davno najdraži su mi bili ljetni mjeseci, svi ljetni mjeseci i to od onog trenutka kad završi škola:mrgreen:. Kasnije sam zavoljela studeni i jesenske kiše, a što sam starija to sve više volim ožujak i sami početak proljeća – onaj dio bez zimske jakne, a prije kratkih rukava, dio koji je posljednjih godina još kraći od veljače😉.

    1. 😉 Istina, volim sanjariti.
      Meni su najdraži mjeseci veljača, kolovoz i prosinac.
      Veljača zato što su maškare i zato što je Valentinovo,
      kolovoz zato što je ljeto na vrhuncu, a počinje mi faliti škola,
      a prosinac zato što su praznici i blagdani, a slavim i rođendan.

      1. Meni su najdraži mjeseci ožujak i travanj.
        Ožujak zato što počinje proljeće i zato što je Uskrs,
        a travanj zato što mi je rođendan i zato što mi je jednostavno najdraži mjesec u godini!

  3. Ja volim veljaču.Ima jako malo dana,a posebna je i po tome što je jedini ženski mjesec.U veljači je Valentinovo i Maškare.Veljača je super mjesec.:mrgreen:

  4. Ja volim veljaču.Ona je stvarno super mjesec.U eljači je i Valentinovo,dan ljubavi.Ona je jedini ženski mjesec,kao što je Cats rekla.Oko nje su raspoređeni muški mjeseci(sječanj,ožujak,travanj,svibanj,lipanj itd.).Bilo bi bolje da ima malo više ženskih mjeseci,no prava je šteta što je veljača najkraći mjesec u godini.

    1. Ja volim veljaču jer je ona jedini ženski mjesec u godini.U veljači je Valentinovo,kao što je aurorasporti rekla,dan ljubavi i u veljači su Maškare.

    1. Ja sam također išla po kućama i prvi put zaradila 48 kn, a drugi put 112 kn i puno sllaaaaaaaattttttttttkkkkiiiiiiiiiššššššššššaa i voća.

Odgovori

