Knjiga po kojoj ćemo tragati ovog ožujka :)

Hej, Tragači knjigoljupci, dok pišem ovaj post, kroz prozor se probijaju zrake sunca, obasjavaju moje radno mjesto,  griju prste koji tipkaju, golicaju mi oči i lice,  tako da vrtim glavom tražeći slobodan prolaz pogledom prema monitoru kroz zapletene sjajne trake. Započinjem igru koja mi odvraća misli… razmišljam kako će uskoro proljeće, drugo proljeće zajedničkog traganja… od prošlog ožujka do danas  tragali smo po dobrim knjigama, sjetimo se, Moji grafiti, Matilda, Priča o galebu i mačku koji je naučio letjeti, pa Tko je oteo Dolores?!, Bum Tomica, Planina tri pećine, Dar kao nijedan drugi, Miris knjige, Dnevnik dobrih anđela, Pampiri, Jadnorog i druge... Sve redom, svaka na svoj način, zanimljive, maštovite, emotivne knjige.

godina-bez-zeca   

 

  Tom popisu dobrih knjiga pridružujem knjigu

  Sanje Lovrenčić Godina bez zeca,  

  kojoj je svakako mjesto u ovom društvu probranih🙂.

O čemu se radi u tom romanu, sigurno se sad pitate. Želim vas zainteresirati za čitanje, ali vam neću puno otkriti, to ćete ipak morati sami😉.  Glavni junak, trinaestogodišnji Leo,  proživljava najturbulentnije razdoblje u svom životu, početak puberteta. Promatra i komentira zbivanja oko sebe, taj (m)učenički život u školskom i obiteljskom okruženju. A ne, nije to neka ozbiljna drama, već naprotiv, duhovita i zabavna priča koja će vas navesti da se ozbiljno zamislite, ali i nasmijete do suza.

Tragači, prva vaša zadaća jest otići u knjižnicu i posuditi knjigu Godina bez zeca, zatim se udobno zavaliti u vama omiljeno mjesto za čitanje i pročitati knjigu od korica do korica jer zadaci i pitanja za ovu knjigu stižu već prvog četvrtka u mjesecu ožujku.

Klikom na logo vaše knjžnice možete provjeriti je li slobodan za posudbu koji primjerak ove knjige:

logo_bjelovarlogo Gradske knjižnice Rijekalogo_gkzd_gtvvinkovciLogo Gradske knjižnice Marka Marulića Splitlogo[1]-kgz

23 thoughts on “Knjiga po kojoj ćemo tragati ovog ožujka :)

  1. Kakva je knjiga? Ja je nisam čitala?
    Mene podsjeća na to da taj dječak s ilustracije nije godinu dana jeo zeca. Oprostite,ali na to me podsjeća!!
    :+);+)

    1. Ja sam stavila plusiće kao znak da se ta dva znaka pišu zajedno. Oprostite ako niste shvatili.😦
      Nadam se da sada razumijte.😉

Odgovori

