Pronađi i pročitaj u online knjižnici 3

  1. Pronađi kratku knjigu narančastih korica za djecu od deset do trinaest godinapripada kategoriji bajke i narodne priče,  a ponovno su likovi stvarne životinje (ovoga puta labudovi :)).
  2. Ova je knjiga dostupna samo na hrvatskom jeziku pa ako ti je već pomalo dosadilo čitati s ekrana posudi tiskano izdanje u svojoj knjižnici😉.

Hajde, klikni na ovu sličicu i tragaj:

icdl
Nakon čitanja odgovori na pitanja:

  1. Je li te priča podsjetila na neke bajke? Koje?

  2. Koja je tvoja omiljena bajka? Zašto?

  3. Po čemu se bajka razlikuje od “obične” priče?

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

4 thoughts on “Pronađi i pročitaj u online knjižnici 3

  1. 1.Priča me podsjetila na ružno pače ..
    2.Moja omiljena bajka je ” Mačak u čizmama” , zato jer je u priči poučno to što se od maloga može stvoriti puno više ako se mudro iskoriste sve mogućnosti (naizgled, najmlađi mlinarev sin je naslijedio samo mačka,ali mu je taj mačak priskrbio veliko bogatstvo..)
    3.Bajka se razlikuje od ” obične” priče zato što ima puno nestvarnih ili izmišljenih događanja.

  2. Priča je prekrasna. Jako mi se svidjela. Nisam bila sigurna hoće li labudovi biti skupa ili će ostati zaleđeni do samog kraja. Priča me je podsjetila na mnoge bajke. Početak me podsjetio na Ružno pače iako je Kjel bio jako lijep labud. Kada je otišao vještici i zatim otišao na Jezero sjena prisjetila sam se Priča iz davnina, Šume Striborove i dobre bakice koja je išla i na hladno jezero samo zato što je toliko voljela svog sina. Ljubav je tema skoro svih bajki, ali kraj me posebno podsjetio na jednu priču iz Bajki braće Grim. Radi se o djevojci koju vještica pretvori u pticu, a njezin junak ju spasi. Ne mogu se sjetiti kako se zove ta bajka.
    Moja omiljena bajka je Začarani kraljević. U njoj je princ pretvoren u žabu koja jednog dana pomogne princezi i zatraži od nje uslugu. Iako se princezi pomalo gadi živjeti sa žabom kralj joj naređuje da tako učini jer je obećala. Na kraju se žaba pretvori u princa koji se oženi princezom i oni su živjeli sretno zauvijek. Ta mi se priča jako sviđa jer ima dvije dobre pouke: Treba dobro paziti što obećavaš i ona druga: Stvari nisu uvijek onakve kakvima se čine. Radnja mi je također smiješna.
    Bajka se od obične priče razlikuje po tome što se u njoj pojavljuju izmišljeni likovi, odvija se borba između dobra i zla i bajka uvijek ima sretan završetak. Tako su i naši labudovi doživjeli svoj sretan kraj što mi se jako sviđa. Volim sretne završetke.
    Kod tužnih se uvijek rasplačem. Pouka skoro svake bajke, a pogotovo ove je: Ljubav uvijek pobjeđuje!😛

  3. Ovaj put knjiga je uspješno i brzo pronađena. Priča me podjsjeća na ružno pače, zbog toga što se oo pretvorilo u labuda.Kada se vještica umiješala u priču, sjetila sam se onoga što se nam svi govorili kada smo bili mali: Moraš biti dobar ili će te pojesti vještica. Iznenadilo me to što je ova slikovnica za djecu od deset pa do trinest godina- i zato sam čvrsto odlučila da ću ju pročitati, i … opet sam se iznenadila. Priča je stvarno super. Moja omiljena bajka…. Hm, mogla b ih reći da je to Ružno pače. Bila mi je to jedna od prvih, ali i najboljih. Pa, zapravo ni ne znam zašto mi se sviđa. Možda je to zato što nam dokazuje da oni kojima smo se rugali mogu postići nešto što mi nećemo moći. Možda… Što se tiče razlikovanja bajke od obične priče, ne mogu baš više ništa reći… Sve je Martina napisala.😉 Da, nekje bajke imaju tužne završetke, i to je ono što mi smeta. Mislim, mogli bi izmisliti barem jednu sitnicu koja bi nekako “uljepšala” taj tužan kraj.

Odgovori

