Natjecanje u pisanju priče: 1. glasovanje

Vrijeme je za prvo glasovanje i to prema sljedećim pravilima:

  • Svi Tragači mogu glasovati.
  • Svaki Tragač ima na raspolaganju 10 bodova koje može podijeliti kako želi (sve bodove može dati jednom Tragaču i priči ili ih može podijeliti na više Tragača, npr. “Tragačici Josyfine dajem 10 bodova za priču Crveno sunce.” ili “Tragačici Josyfine dajem 6 bodova za priču Crveno sunce, Tragačici Vjetropirki 3 boda za priču Mali princ, a Tragačici Evi za priču Traganje bez nade 1 bod.”)
  • Svaki Tragač može glasati samo jedanput.
  • Svoje glasove treba objaviti u JEDNOM komentaru.
  • Tragači koji pišu priče ne smiju dati glas svojoj priči!
  • Glasanje traje do srijede 20. veljače jer nas čekaju još 2 kruga natjecanja!
  • U polufinale idu tri tragača s najviše glasova.

Evo Tragača i naslova priča s kojima se natječu za naslov Tragač Pričopisac:

  • Žvaks: Šalabahter
  • Martina: Najljepši cvijet
  • Maca3: Čarobni tonovi
  • Žvaks: Knjige
  • Auroraspoti: Čarobni labud
  • Cats: Pas u razredu
  • Lara28: Proljetna ljubav
  • Lorena2000: U vlastitom elementu
  • Žvaks: Stupica
  • Elen: Magla
  • Jakov: Selidba

Glasanje traje od sada do srijede 20. veljače pa PoŽuRiTe!!! :-)

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

24 thoughts on “Natjecanje u pisanju priče: 1. glasovanje

  1. Ja dijelim svoje bodove ovako:
    Maca3: Čarobni tonovi- 2 boda
    Auroraspoti: Čarobni labud- 1 bod
    Cats: Pas u razredu- 2 boda
    Lara28: Proljetna ljubav- 1 bod
    Lorena2000. U vlastitom elementu- 1 bod
    Žvaks: Stupica- 1 bod
    Elen: Magla- 2 boda.

    Moram priznati da je odluka bila jako teška. Lijepih priča puno, a bodova malo. Želim da znate da bih ja svima vama dala čiste desetke, ali bila bi laž kada bih rekla da mi neke priče nisu bile bolje od drugih. Molim vas sve da i oprostite ako mislite da nisam pravedno podijelila bodove. To je moje osobno mišljenje, a ne ocjena. Posebno molim svog bracu Jakova da mi oprosti što mu nisam dodijelila bod. 😦 Trudila sam se biti nepristrana dok sam dijelila bodove i ne razmišljati tko je ove divne priče napisao. A ako stvarno želite znati zašto sam taj bod ukinula baš svom bratu, a ne nekom drugom, istina je da mislim da će mi on to najlakše oprostiti. Želim svima vama puuuno sreće i još puno lijepih priča.😀😀😀

  2. Maca3:Čarobni tonovi 2 boda
    Auroraspoti:Čarobni labud 2 boda
    Elen:Magla 2 boda
    Žvaks:Stupica 2 boda
    Martina:Naljepši cvijet 2 boda

    P.S.Jako puno lijepih priča,no ja sam glasala za one koje mi se sviđaju.Tragači,nemojte se uvrijediti.Zanima me kako će Tragačima mašta proraditi u 2. krugu.Jedva čekam!:mrgreen:🙄😎

  3. Martina: Najljepši cvijet 2 boda
    Maca3: Čarobni tonovi 2 boda
    Cats: Pas u razredu 2 boda
    Lara28: proljetna ljubav: 1 bod
    Lorena2000: U vlastitom elementu 1 bod
    Elen: Magla 1 bod
    Jakv: Selidba 1 bod

  4. Ja dugo nisam bila na blogu jer nisam mogla, imala sam puno obaveza, pa nisam vidjela post za pisanje priča😦 A baš bih htjela pisati i ja😦 nadam se da neću imati više toliko obaveza😦

    1. Draga Točkice, ti piši pa ćeš biti spremna za sljedeći put😉. Jer sigurno ćemo ovo ponoviti jer je baš fora🙂. A sad pročitaj priče koje su Tragači napisali i podrži njihov trud svojim glasovima😉.

  5. Evo mojih glasova:
    Maca3- Čarobni tonovi- 2 bod
    Martina- Najljepši cvijet- 2boda
    Cats: Pas u razredu- 2 boda
    Lara28- Proljetna ljuba- 4 boda

    Eto, to bi bilo to.

  6. Ja sam svoje bodove rasporedila ovako:
    Martina, Najljepši cvijet – 4 boda
    Maca3, Čarobni tonovi – 3 boda
    Lorena2000, U vlastitom elementu – 2 boda
    Auroraspoti, Čarobni labud – 1 bod

  7. Ja svoje bodove dijelim ovako:
    Martina:Nalijepši cvijet-2 boda
    Lara287:Proljetna ljubav-1 bod
    Maca3:Čarobni tonovi-2 boda
    Cats:Pas u razredu-1 bod
    Lorena200:U vlastitom elementu-2 boda
    Elen:Magla-2 boda

  8. Maca3: Čarobni tonovi – 3 boda
    Lara28: Proljetna ljubav- 2 boda
    Elen: Magla-1 bod
    Auroraspoti: Čarobni labud-2 boda
    Lorena2000: U vlastitom elementu-2 boda

    1. Draga Maco, a da prvo pričekaš rezultate glasovanja i vidiš jesi li uopće među 3 polufinalista koji trebaju pisati priču ;)?! Ako ne budeš u polufinalu, sačuvaj tu pričicu za sljedeće natjecanje🙂.

  9. Evo i mojih glasova – ali moram prvo naglasiti da mi je bilo stvarno jako teško odlučiti!
    Martina: Najljepši cvijet – 1 bod
    Maca3: Čarobni tonovi – 3 boda
    Cats: Pas u razredu – 2 boda
    Elen: Magla – 4

  10. Svi se nekako pokušavamo opravdati zašto smo podjelili bodove na načine kako smo ih podijelili. Upravo i ja imam sada tu potrebu. Ali, ustvari, ne trebamo se opravdavati… u umjetnosti je to tako… ukusi se razlikuju, pa i prvi pogled na bodovanje govori tomu u prilog. Zato bravo za sve pričopisce, a ja sam svoje bodove podijelila ovako:
    Martina: Najljepši cvijet – 3 boda
    Maca3: Čarobni tonovi – 2 boda
    Auroraspoti: Čarobni labud – 1 bod
    Elen: Magla – 3 boda
    Švaks: Stupica – 1 bod

Odgovori

