Pronađi i pročitaj u online knjižnici 2

  1. Pronađi kratku knjigu plavih koricaknjigu povjerenja i ljubavi🙂 čiji su likovi stvarne životinje po imenu Hector i Leopoldina.
  2. Izazov i dalje vrijedi:
    pročitaj slikovnicu na stranom jeziku 😉 – ovoga puta možeš izabrati između arapskog, engleskog, francuskog, indonezijskog, rumunjskog i talijanskog jezika :P!

Hajde, klikni na ovu sličicu i tragaj:

icdl
Nakon čitanja odgovori na pitanje:

Što je Hectora od tužnog i usamljenog miša učinilo najsretnijim i najveselijim mišem na svijetu? 

Svi su znali Leopoldinu i Hektora.
Svi su znali da se vole osim Hektora.

Zamisli da je ovako završila priča i svi nestrpljivo iščekujemo nastavak, ali pisac je ostao bez inspiracije i treba pomoć. Zamislio je da se priča dalje razvija nekako ovako:

Došlo je Valentinovo. Leoplodina više nije mogla čekati da Hector sam shvati što se među njima događa. Odlučila je Hectoru napisati čestitku.

Hmm, ili možda ovako:

Bilo je Valentinovo. Hector je htio učiniti nešto lijepo za Leopoldinu. Možda sir u obliku srca? Oblikujući srce Hector shvati koliko voli Leopoldinu i odluči joj napisati čestitku.

I što sad?!

Hajde, pomozi piscu, odaberi varijantu koja ti se sviđa i napiši čestitku za Valentinovo i to Leopoldini u ime Hectora ili Hectoru u ime Leopoldine ;)! 

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

13 thoughts on “Pronađi i pročitaj u online knjižnici 2

  1. Od tužnog i usamljenog miša Hector se pretvorio u najsretnijeg i najveselijeg miša na svijetu zahvaljujući Leopoldini. Naravno, promjena okružja, bolji životni uvjeti i novi prijatelji također su utjecali na tu promjenu. No toliko jaaako sretan ne bi bio bez Leopoldine.

  2. Napokon sam pronašla knjigu! Dugo mi je trebalo.
    Dragi Hectore,
    sada kada si spoznao što je ljubav i kada si sretno zaljubljen, mogu ti s pravom reći da si pravi sretnik. Pravu ljubav teško je naći, i stoga uživaj u danima koji su pred tobom. Sretno Valentinovo želi ti Lorena.

    1. Lijepu si poruku napisala Lorena – samo nije to bio zadatak. Trebas biti pisac priče i napisati poruku kao jedan od likova drugom liku😉.
      Kažeš dugo ti je trebalo da pronađeš knjigu – kako to?! U čemu je bio problem? Meni se čini jednostavno pronaći ju ako se slijede gore navedene smjernice za pretraživanje. Hmm…

  3. Pa u ključne pojmove napisala sam Hector i Leopoldina, i kliknula sam na plave korice. Kasnije sam uz ključne pojmove dodala prijateljstvo, ljubav i povjerenje i onda sam ju tek našla. Ali duga sam listala do nje.

    1. Ahaaa… koristila si ključne riječi! Kako odraslo😉 :P! A ja obožavam MDDK tražilicu baš zato što mogu kliknuti na kružić plave boje da mi izlista samo knjige s plavim koricama i jako mi se sviđa paliti i gasiti razne kružiće da vidim kakvih sve knjiga ima🙂.

  4. He-he. Ma stvar je u tome što knjiga ima jako puno, a ne znamo naslov koji tražimo.
    No, to čini našu potragu još zanimljivijom. Pa zašto se onda zovemo Tragači?😉

  5. Knjigu sam pronašla i pročitala još ranije. Naišla sam na nju slučajno dok sam čitala slikovnice na engleskom jeziku. Onda sam vidjela da ta slikovnica postoji i na hrvatskom jeziku pa sam ju pročitala. Naslovnica me je privukla jer je izgledala baš lijepo i šareno, a ja jako volim kada je nešto lijepo i šareno. U knjizi se radi o mišiću Hektoru koji je nezadovoljan svojim životom. On pronađe sreću kada se preseli iz grada u malo naselje miševa. (Mislim da se svi osjećaju bolje kada odu u prirodu.) Ali ono što ga je učinilo najsretnijim mišem na cijelom svijetu bila je mišica Leopoldina. Zajedno su radili sireve, a onda je Hektor jednog dana shvatio koliko voli Leopoldinu.😉
    Dragi moj Hektore,
    dugo ti je trebalo da shvatiš što je to ljubav i sada kada si tu ljubav napokon pronašao mogu ti dati samo jedna savjet. Čuvaj ju, dobro ju čuvaj i pusti ju da polako raste. Jednoga će dana to biti najveća ljubav na svijetu. Tebi i Leopoldini želim puno sreće u svemu što radite. U zajedničkim šetnjama, pravljenju sira, nježnim riječima prošaputanim u uho, zalascima sunca koje skupa gledate… I nemojte nikako tu ljubav sebično čuvati za sebe. Pokažite cijelom svijetu koliko se volite! Za Valentinovo vam želim sve najbolje, puno ljubavi i jedan dobar komad sira koji ćete zajedno napraviti. Što još reći? Uživajte!😀
    Tvoja Martina

    1. Oprostite knjižničarko Josyfine, tek sam sada vidjela što ste napisali Loreni.
      Zanemarite zadnji dio komenatara. Evo ispravka:

      Dragi Hektore,
      dugo sam te čekala! Dugo i predugo. Ali sada kada si napokon shvatio koliko te volim, vrijeme kao da je stalo. Nije bitno što je bilo prije niti što će biti poslije. Bitan je sadašnji trenutak! Ti, ja, kriška sira i jedna velika porcija ljubavi! Neka ti ovo Valentinovo bude najljepše do sada. Možda ova poruka dolazi sa zakašnjenjem, ali moraš ovo znati: Za ljubav nikada nije kasno! Nadam se da dok čitaš ovo moje pisamce, shvaćaš koliko te volim. Cijeli mi se svijet čini kao jedan veliki, okrugli sir. Ti si Hektore, moj miš kojeg sam čekala i sada kada si ovdje, sa mnom, samo jedno je bitno: LJUBAV! Vjeruj mi, Hektore, možda smo mi samo mali mišići u velikom svijetu, ali naša je ljubav veća od svijeta. Puno, puno lijepih želja, želim ti za današnji dan i za sve ostale dane koji dolaze.
      Voli te Leopoldina!❤

      1. Nemaš se zašto ispričavati Martina – očito nije bio dovoljno jasno napisan zadatak – promijenjen je tekst pa se nadam da će svima sada biti lakše🙂. Mogla bih obrisati pismo koje si napisala Hectoru, ali neću jer je prelijepo🙂. A i ovo pisamce koje mu je Martinina Leopoldina napisala je također vrlo dirljivo. Pomalo zavidim onome tko prima tvoja valentinovska pisamca ;)!

  6. Evo i mene, prvo sam imala malo problem naći knjigu, ali zato je tu naša nastavnica koja mi je pomogla. Hektora je odlazak iz grada učinio sretnim i zadovoljnim, tj. Leopoldina koju je upoznao i kod koje se zapošljava,a na kraju i zaljubljuje u nju.
    Knjigu sam pokušala pročitati na svim jezicima🙂

  7. Došlo je valentinovo.Hektor je odveo Leopoldinu u restoran njegove bake.Tamo su počeli prvi sirevi cijeloga svijeta.Nakon toga je Hektor pitao Leopoldinu hoće li se udati za njega.Ona je rekla “da” i otad su živjeli dugo i sretno.

Odgovori

