Neobični događaji

Tragači, jeste li pročitali koju knjigu o Neruševcu? Nadamo se da ste uživali u švrljanju tim uzbudljivim naseljem i upoznavanju njegovih neobičnih junakinja. Prisjetimo se zajedno nekih zanimljivih događaja!macan_dlakovuk

Kosjenki se presjekao dah. Sjetila se kako je maločas poželjela da je nema. Pa se sjetila kako je poželjela da je ne bude i kad je Juzbašićka krenula ispitivati nepravilne glagole. I kako je Juzbašićka pogledala kroz nju, kao da je stvarno nema, i prozvala Miroslava koji je sjedio točno iza nje. Onda se Kosjenka nasmijala i sama sebi rekla da je blesava, ali je za svaki slučaj polako podigla dlanove i kao slučajno bacila brz pogled prema njima. Nije ih bilo. Zaklopila je oči. Podigla je dlanove do lica i jagodicama opipala jagodice. Laknulo joj je kad je osjetila dodir. Pokrila je dlanovima oči i otvorila kapke. Vidjela je kroz vlastite ruke.

U knjizi Dlakovuk sitna i malena djevojčica Kosjenka (duge kose koju stalno žvače) otkriva da može postati nevidljiva ako to poželi, a to je samo početak niza neobičnih događaja u Osnovnoj školi Neruševac. Ubrzo se otkriva da su popularne Osmorke, djevojčice koje izgledaju kao klonovi (s jednakim pramenovanim frizurama, jednakom šminkom, odjećom i stavom) zapravo mačke (da, mačke!!), da je najzgodniji dečko u školi, plavokosa verzija Harryja Pottera, zapravo dlakovuk (da, DLAKOVUK!), i da je Kosjenkina najbolja prijateljica Josipa zapravo orijašica (hm… više nas ništa ne čudi). Ispod naizgled obične površine života neruševačke škole odvija se napeta borba dlakovuka i mačaka, a Kosjenka i njezine prijateljice u svemu imaju glavnu ulogu.

Jeste li ikad pomislili da i u vašoj školi među učenicima i nastavnicima postoje tajanstvene, samo naizgled obične osobe? Je li vam se ikad učinilo da vidite kakva neobična zbivanja koja imaju neki skriveni razlog?

Poželite li ponekad da se običan život vaše škole pretvori u nešto zabavnije, dinamičnije, u kakvu pravu pustolovinu? Zamislite takav događaj i opišite nam ga (lijepo molimo :-D)!

33 thoughts on “Neobični događaji

  1. Ja nisam pročitala ali nastojim ju prročitati kao izbornu knjigu u drugom mjesecu.
    Želim da se dogodi nešto uzbudljivo mom životu. Pa željela bih da ima čarobnih životinja tipa onaj Kljunoslav iz Harrya Pottera ili kentauri, jednorozi i moje izmišljeno biće.

    1. Kako bi to izgledalo, Maco3, ti bi bila bi Žena mačka i imala bi jednoroga? I kako bi onda izgledao tvoj dan u školi? Dojahala bi na jednorogu u školu, privezala ga ispred ulaza i onda se popenjala kroz prozor u učionicu? I kad bi bi te nastavnica pozvala na ploču da riješiš zadatak iz matematike, a ti ga ne bi znala riješiti, od muke bi mačjim panđama grebla po ploči tako da bi se nastavnici dizala kosa na glavi??

  2. Ono pod Žena mačka sam mislila da imam samo neke osobine što isključuje pandže. I još nešto!!! Ja uvijek riješim zadatak. Tako da ne znam baš bih li se ljutila.

  3. Mislim, ja već jesam napola Žena mačka, svugdje se verem, kad se na nekoga naljutim odmah poludim, nikad mi se ne da ići normalnom stazom nego uvijek se moram ventrati negdje… nokti su mi uvijek oštri bez obzira pošišala ih ili ne. Tako da… ne znam što bih uopće trebala više! E da! I nekad hodam po stanu četveronoške.😀😀😀😀

      1. Eto, Martina, nedavno smo čitali knjigu koja se zove “Miris knjige”, a ti bi, čini mi se, mogla napisati priču koja bi se zvala “Okus miša”. Pokušaj!😛

  4. Ja često zamišljam da neke osobe iz moje škole imaju neke malo neobične sposobnosti. Ne znam, možda mi se samo tako čini, ali moja profesorica iz engleskog ima stvarno dobar sluh. Jednom je čula kada je moja prijateljica iz klupe nešto rekla i to tako tiho da je ni ja nisam čula, a profesorica je točno čula i što je rekla. A tek profesorica iz hrvatskog. Ona može vidjeti kada netko ima žvakaću u zadnjem redu, a taj netko u tom trenutku uopće ne žvače. Nevjerojatno. A kod profesorice iz fizike imam onaj neugodan osjećaj da mi može pročitati misli. Mislim da se meni sve to samo tako čini, ali možda je to zato što mi je život nezanimljiv. Nekada bih stvarno htjela da postoje sve te izmišljene stvari.😉

    1. Martina, možda bi trebala provjeriti u kojoj su školi ti tvoji nastavnici prije radili, možda su stigli iz OŠ Neruševac! To bi objasnilo njihove neobične sposobnosti.😛

  5. Bilo bi fora da se dogodi nešto uzbudljivo, da se istakneš- ali do te mjere da ti se ne dogodi nešto loše. Ne treba izazivati nevolje, a ako se dogode, treba se znati izvući. Ja nemam baš neke uzbudljive snove. Više su to neki opuštajući, maštajući snovi. A ni ja nisam baš neki avanturistički tip. Jedino mi se sviđa kada je knjiga uzbudljiva. Lijepo je kada je sve opušteno i sređeno, a ne strka, frka i panika. Naravno, dobro je i kada se nešto događa- da ne bude se dosadano. Ali, bolje je kada su to lijepi događaji.
    A jesam ga izfilozofirala!😉
    Da pojednostavimo: ne volim frku, a ništa takvo mi se nije dogodilo niti sam takvo što sanjala. Volim kada se nešto događa, ali kada se događa nešto lijepo. Jedino što volim uzbudljivo i napeto jesu knjige.😉

    1. Onda su neruševačke pustolovine prava stvar za tebe, Lorena2000. Da u njima uživaš iz sigurnosti svoje sobe, na svom omiljenom mjestu za čitanje. Koje je to mjesto??

  6. Ja mislim da su sve škole posebne i uzbudljive ako imaju tajni.Voljela bih kad bi pod satom matematike pegazi i jednorozi došli u učionicu i odnjeli mene i moje prijatelje u čarobnu zemlju.Bio bi to predivan dan.Ja smatram da bi moja učiteljica skroz naskroz poludjela,ali pssssssttttt!!!Nemojte joj reči!Plizzzz!Ja obožavam mistična bića.Svaki dan kad mi je dosadno na satu u sebi zamišljam čarobna bića koja dolaze u učionicu i spašavaju me sa sata matematike.Bilo bi fora kad bi jedan dan otkrili da smo mistična bića.Gledala sam s mamom i tatom(neizostavna je i moja sestra Majda,a svi ju znate kao Auroruspoti)film Velika riba.Na početku je jako zanimljiv.Tamo je jedan div koji je prijatelj s glavnim likom.Kad se glavni lik zaposlio u cirkusu zahvaljujući tom divu otkrio je da se upravitelj cirkusa preko noći pretvara u crnog opasnog vuka kojeg se lako riješiti ako vas napadne uz pomoć štapa kojeg samo bacite.Glavni lik je dobio otkaz zbog toga što je vidio tajnu upravitelja cirkusa.

    1. Cats, vrlo zanimljivo!😀 Vjerujem da ima još onih, koji bi voljeli daih pegazi i jednorozi odnesu sa sata matematike.😛

    2. Cats bilo bi jako lijepo da je jedan od tih tvojih pegaza danas uletio u učionicu i spasio me s matematike. Skoro sam zaspala usred sata. Ali uspjela sam se nekako održati budnom i skoncentrirati se na nastavu.🙂

  7. Naravno, ja poželim da smo škola kao sv. Vladimir iz knjige Vampirska akademija,
    ako ste čitali vidjeli biste da je to škola puna zgodnih vampir(moroja i dhampira), a ako je niste pročitali onda vam predlažem knjiga je fantastična!

  8. Joj, pa ja već idem u vampirsku školu! Svaki dan mi u njoj piju krv.😉 Pa kad beskrvan dođem doma i srušim se na trosjed jer moram doći k sebi, mama prigovara.

Odgovori

