SrEtNa NoVa GoDiNa!!!

cestitka_rijeka

i

logo_gkzd

i

logo_bjelovar

                                                                                                            i

vinkovci

:lol:           😆            :lol:             :lol:             😆

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

24 thoughts on “SrEtNa NoVa GoDiNa!!!

  1. Evo jedne ljubavno-novogodišnje pjesmice:

    Stiže-
    sve je bliže
    Nova godina
    stiže,
    sve brže gmiže.

    Nek vam bude sretna,
    ljubavi ispunjena,
    ta godina nova.
    neka se u njoj dogode
    ostvarenja svih
    vaših snova.

    Nek vam ljubav i sreća sja,
    ljubite se,
    volite,
    govorite:
    “Volim te ja”.

    Ljubav neka začini ovaj sretan kraj
    i neka otvori vrata
    u novogodišnji raj.

  2. Ćao Tragači! Sretna nova godina! Htjela sm doći u 0:00, ali palila sam prkalice. Zapalila sam ih svih 100 koje je mama kupila. Kod mene je u Rijeci su ispred moje zgrade bio takav vatromet, veći nego u centru grada. Bilo je super!

  3. Ej, evo, ja se malo kasnije javljam :S
    Nadam se da će te me sada više viđati.
    Želim vam puno svega lijepog, obilje zdravlja i puno lijepih procitanih stranica knjiga😉

Odgovori

