Mir, mir, mir do neba…

Naša tragačica Lorena prošloga je tjedna izrazila želju da vas upoznamo s anđelom mira pa ćemo joj, naravno, tu želju ispuniti.

Volim mir. Ne volim nemir.  Zovem se Mirni i anđeo sam mira.

Anđeo mira
Slika Željke Mezić preuzeta iz knjige Dnevnik dobrih anđela, Mozaik knjiga, 2010.

Mirni vam je toliko miran da je mirno čekao da dođe na red do pred sam kraj knjige – mirno je ispred sebe pustio čak dvadeset i jednoga svoga prijatelja i tek tada, u miru, odlučio da se upozna s nama.

I učiteljica Nadica jako voli mir. Kada je njezin razred posjetio Mirni, rekla je:  „Kakav divan mir. Ostanimo još malo ovako u miru.“ I svi su sjedili, šutjeli i uživali.

Tragači, volite li više svoje slobodno vrijeme provoditi u miru i osami (npr. čitajući neku dobru knjigu) ili ste radije okruženi svojim  prijateljima?

Kada je došao red na likovni, Ljubeki su dobili zadatak da bojama izraze svoje božićne osjećaje, a učiteljica im je prije početka slikanja tiho kazala:  „Evo, molim još pola sata mira, neka svatko samo vesele boje bira.“

Tragači, znate li koja boja je simbol mira? (A životinja?). Koja ja vaša najdraža boja i znate li što ta boja simbolizira?(ako ne, evo opet savršene prilike za traganje🙂 )

Učiteljica je Ljubekima pustila i glazbu, rekavši pri tome:  „Molim još deset minuta mira, dok božićna glazba tiho svira.“

Božić nam je pred vratima, a ovo je savršena prilika da saznamo koja je vaša najdraža božićna pjesma?

A mi vam, za kraj ovog mirnog posta, prenosimo stihove Mirnoga:

Miran anđeo mira želi da nitko nikoga ne dira, želi da nitko nikome ne smeta,  mir vam svoj šalje na sve strane svijeta.

18 thoughts on “Mir, mir, mir do neba…

  1. Ja volim provoditi svoje vrijeme u miru, na kompjuteru ili uz dobru knjigu kao što je Dnevnik dobrih anđela, ali lijepo je i kada si u društvu. No, to društvo može imati veliki utjecaj na sebe, pa je važno znati da moramo misliti svojom glavom.

  2. Moja omiljena boja je ljubičasta. Mislim da je zelena boja mira i da ona opušta tijelo i um, za rzliku od crvene, koja ubrzava rad srca i potiče napetost.

  3. Moja najdraža boja je roza ali ne znam što simbolizira. Najdraže životinje su mi: jelen, mačka i pas. Najdraža Božićna pjesma mi je Božić bijeli.

      1. Slažem se s tobom Točkice. Meni je plava najdraža boja ( ne znam što simbolizira), a najdraže životinje su mi snježni leopardi, mačke i psi. Mislim da psi simboliziraju prijateljstvo, vjernost i odanost.

  4. Ja svoje vrijeme vise volim provoditi s prijateljima.
    Omiljena mi je boja crvena jer simbolizira ljubav, strast i radost
    Najdraza zivotinja mi je orao jer sam cuo da simbolizira snagu i spretnost.

  5. Životinja koja je simbol mira je golub, a boja koja je simbol mira je zelena. Moja najdraža boja je crvena simbolizira ljubav i sreću, najdraža životinja mi je zec za mene svojim skakutanjem simbolizira radost i veselje. Najdraža božićna pjesma mi je Djetešce nam se rodilo.🙂

Odgovori

