Darovati znači dijeliti s drugima…

Neka nas ove snježne pahulje ponesu u prvotjedno traganje Dnevnika dobrih anđela!

Zovu me Darovni jer sam anđeo darivanja.Anđeo darivanja  Uza se uvijek imam ukrasne vrpce i papir za omatanje darova.

Tragači, možete li se sjetiti trenutka kada ste ispod ukrasnog papira pronašli najdraži dar koji ste IKADA dobili i podijeliti s nama što je to bilo?

Darovi su svugdje oko nas. Neki darovi ne trebaju ni ukrasni papir ni vrpcu. Dar je osmijeh prijatelja, mamina utjeha, sestrina ili bratova pomoć, nečija pružena ruka, ispečen kolač, skuhan čaj… Darovati se može pažnju, vrijeme, volju, sreću, vedrinu, oduševljenje, razumijevanje, utjehu, mir, ideju, misao, znanje…

A sada zamislite (nadamo se da se to neće dogoditi 🙂) da ste ostali bez ijedne lipe, ili, ako vam je lakše, da je nedjelja i da su SVE trgovine zatvorene, a vi morate osmisliti dar za svoje prijatelje. Prepustite se kreativnosti i mašti i otkrijte nam kakve biste darove sami (ili uz nečiju pomoć 🙂) izradili.

daroviJeste li već smislili što ćete kupiti/izraditi, umotati u ukrasni papir i vrpcu i staviti ove godine ispod bora i time obradovati svoje najmilije? Otkrijte nam što je to (naravno ako oni ne čitaju ovaj blog 😉). Pri tome je najvažnije da upamtite ovo:

DAR JE UVIJEK VELIK AKO JE OD SRCA!

P. S.

Sada smo upoznali Darovnoga, a vi nam recite kojeg anđela želite da ugostimo idući tjedan na našem blogu – Vedroga, Rednoga, Vjernoga, Istinitoga, Prijateljskoga…?

 

24 thoughts on “Darovati znači dijeliti s drugima…

  1. Da ostanem bez ijedne lipe, uzela bi od kuće:
    Ideja br.1
    bijeli papir- 2 kom- jedan tvrdi jedan tanji
    salvetu (onu šta ima udubljene rupice po sebi)
    Onda bi od salvete izradila jednu ili više pahuljica i ukrasila ih s flomasterima, a što se papira tiče, preklopila bi deblji da bude u obliku čestitke, a od tanjegbi izrezala pravokutnik i zaljepila ga na to. Na tom pravokutniku bih nešto nacrtala, tipa anđele ili nešto slično…

  2. Ideja br.2
    Od onog izrebarneg papira (onaj kaj je smeđe boje, a ima crte kao ovo-IiIiIi + udubljenja i uzvišenja) izrezala bi srce i od istog takvog papira izrezala kvadrat i okrenula ga, pa zalijepila na to srce. Na taj kvadrat bi napisala neku lijepu poruku, a na drugu stranu srca za koga je to.
    To bi omotala u mnogo pahuljica od salveta.🙂

  3. Ja obično za poklone svojoj obitelji napravim nešto poput onih ideja iznad, a uz to, obične olovke umotam u papir i na njih napišem- Najbolja mama/baka na svijetu i slično.:-)
    Sada sam im već počela kupovati neke sitne poklone, ali i mojem ručnom radu oni se najviše vesele.🙂

  4. Jednom sam svojoj mami kupila lak za nokte. Kako kući nisam imala ukrasnog papira, izradila sam male pahuljice od papira i od kolaža sam izrezala jedan veliki pravokutnik i nekoliko raznobojnih traka. Lak za nokte sam stavila u ručno izrađenu kutijicu, a nju sam omotala u crveni kolaž papir. Na kraju sam ga zavezala s trakama i na poleđinu zalijepila mnoštvo pahuljica.
    P.S.- Obožavam izrađivati pahuljice od papira i salveta, pogotovo one što podsjećaju na čipku.😉

    1. Malo zaljubljeno derište, ti bi i mogla imati takvog anđela. Zato pročitaj još jednom post i odgovori barem na jedno od postavljenih pitanja. Jako nas zanima što ćeš napisati.😀😀😀

  5. Ja sam jedan Božić kad nisam znala šta da napravim za mamu i tatu.Upalila mi se svijćica pa kad ja volim nacrtala sam za mamu snjegoviča jer ona voli zimu (snijeg),a za tatu psa je ro non voli pse kao i ja🙂 To je bila jako dobra idejapa sam zaslužila od mame stotinu pusa🙂

  6. Ja jako volim izrađivati pahuljice od papira.
    Moj najdraži predmeti u školi su: povijest, matematika, i jezici.
    Ja sam u školi najbolja u jezicima!!!!!!!!

    1. Drago nam je što si to podijelila s nama, Danijela.
      Ali kakve veze imaju tvoji omiljeni predmeti s ovim postom o darivanju? :-0

  7. Hm… nismo baš puno saznali kakve darove pripremate za svoje najmilije. Samo se nadamo da ih nećete zaboraviti darivati!😉 Vjerojatno vas još nije posjetio anđel Darovni.😉
    A niste nam niti napisali kojeg bi anđela još voljeli upoznati, pa vas sutra očekuje iznenađenje…🙂

  8. Kao prvo ne govori mi vi a kao drugo ja bih voljela upoznati jednog anđela čuvara
    koji če me darivati!!!!
    Naravno i ja jako volim darivati druge ljude!!!!!!!!!!!!!!!!!🙂

    1. 😀 Tragačice Danijela “govorila” sam vi jer sam se obraćala svim tragačima, dakle množini, pa sam zato upotrijebila i drugo lice množine.😀
      Od prošlog četvrtka smo se družili s anđelom Darovnim kojeg nam je predstavila Sanja Polak u svojoj knjizi “Dnevnik dobrih anđela” po kojoj tragamo ovog mjeseca prosinca. Od sljedećeg četvrtka, tj. od sutra, upoznat ćemo novog anđela iz iste knjige. Zadatak za tragače je bio da posude u knjižnici tu knjigu, pročitaju je, prelistaju, pregledaju i zatim odgovore, u ovom postu, na postavljena pitanja. A jedno od pitanja je glasilo: ” Sada smo upoznali Darovnoga, a vi nam recite kojeg anđela želite da ugostimo idući tjedan na našem blogu – Vedroga, Rednoga, Vjernoga, Istinitoga, Prijateljskoga…? A kako nitko nije odgovorio na ovo pitanje pripremili smo za upoznavanje jednog od ovih anđela, a kojeg, to ćeš otkriti tek sutra.😉😉
      Razveselilo me kad sam pročitala da voliš darivati druge ljude… baš lijepo. Je si li možda već odlučila što ćeš darivati svojim najmilijima za Božić? Što im pripremaš?
      Hm, a kakvog bih ja anđela htjela?… Ma, htjela bih da me posjeti puno anđela i Darovni i Prijateljski i Vjerni i Redni i Istiniti i …
      Lijep pozdrav i tebi Danijela… i budi i dalje vrijedna tragačica…😀
      P.S. možda sam malo drugačija od ostalih tragača na Blogu, a razlog su valjda moje godine kojih imam četiri x više nego ti, iskustvo i posao knjižničarke…😉

  9. Najviše volim raditi božićne ukrasne od onog što imam doma. Najčešće su to čestitke, a volim i izrađivati ukrase za bor od kartona i onda ih obojati, akrilnim bojama ( ako ih imam) ili vodenim bojama, temperama ili jednostavno flomasterima. Ponekad to čak budu i snježne kugle.🙂

  10. Ja bih napravila neku lijepu čestitku, upotrijebila bih sve što pronađem u kući i neke prirodne materijale. Ako osoba voli čitati, izradila bih joj malu knjižicu u koju bi upisala svoje pričice i nešto nacrtala. A ako baš ne bih stigla ništa kupiti ni napraviti poklonila bih mali osmijeh i lijepu riječ. Toga nikada dosta. Pogotovo za blagdane.😉

Odgovori

