Postoje stvari koje se ne mogu vidjeti…

Postoje stvari koje se ne mogu vidjeti, a sigurno znate da postoje. Možete li uvijek vidjeti nadu, vjeru, ljubav, plemenitost, ljepotu…?

Govori mudri Merlin, neobični knjižničar koji je Daninu junakinju Anu vodio kroz avanturu u potrazi za Plavom knjigom.

I Dana je imala svog pomalo neobičnog knjižničara, Baltazara, koji je također mudro zborio:

 A opet, sve je nekako povezano… Budućnost i stare knjige… Da, da to je povezano i više nego što mi mislimo… Pa zar svaka knjiga ne ostavi svoj trag u nama? Svoj otisak? A tko sve uopće stvara budućnost?

U romanu Miris knjige u dvije isprepletene priče isprepliću se i likovi dvaju knjižničara, koji postavljaju pitanja i daju odgovore o mnogim ljudskim i životnim vrijednostima koje se nalaze u nepresušnim književnim vrelima.

Tragači misli, promatrači i skupljači svjetlosti, što misllite o knjižničarima Merlinu i Baltazaru ? 

A kakvi su vaši knjižničari, poput Merlina ili Baltazara ili …? Opišite ih!

 

25 thoughts on “Postoje stvari koje se ne mogu vidjeti…

  1. Merlin i Baltazar, hmm… Pa, da- moja školska knjižničarka je i kao Merlin i kao Baltazar. Ona mi bez pitanja hoću li to uzeti ili ne, daje knjige, govori o njima. Ponekad izgleda poput prave čarobnice koja zna i najsitnije tajne knjiga.

  2. Moja knjižničarka već zna koje knjige volim. Kad dođem u knjižnicu i pitam može li mi nešto preporučiti ona me ni nepita koje knjige volim. Kao da mi čita misli jer ta knjiga uvijek bude jako dobra i svidi mi se. Ne znam kako joj to polazi za rukom.

    1. Bravo Lorena nikad ne bih pomislila da si to ti napisala HA HA HA HA
      zekam se….
      Super si to napisala i ja bih na tvom mjestu to napisala.
      Koliko sam ponovila riječ NAPISALA!?

  3. …Ana je bila normalna cura, imala je 4 neprijateljice: lara, Gabi, Nina, i Marina.
    Ana im je bila dobra samo kada su morale nešto isprintati, istraživati….
    Još i dan danas ne pričaju.
    Ana je jako vesela zbog toga jer zna da ona ima još prijateljica!!!!!
    HA, HA, HA

  4. Ja imam najbolju knjižničarku na svijetu.
    Ona mi sve objasni kada nešto ne razumijem.
    Kod nje najviše volim to što je dobra i komunikativna osoba!!!!!!!!!!!!🙂

  5. “Ponekad, kad nemam što raditi, dođem u knjižnicu i tamo nađem osobu koja mi dade neku knjigu, bez pitanja ili ikakve poruke. Naizgled je knjiga obična, po ničemu zanimljiva izvana, a kada je otvorim, za mene se promijeni cijeli dan.”

    Sviđa vam se?🙂

Odgovori

