Naslov za pamćenje

Imaš li običaj nakon što pročitaš knjigu do kraja, zatvoriti korice pa ponovno pogledati naslovnicu i naslov knjige?

Zamisli da je baš tako bilo… pročitana je posljednja rečenica, knjiga je zaklopljena…

…i ti proučavaš naslovnicu:

Hmm, Dar kao nijedan drugi

  • Što sad misliš o ovom naslovu? Sviđa li ti se?
  • Odgovara li naslov priči?
  • Je li te naslov “prevario”
    – na kakav si ti dar mislio/mislila kad si prvi put pročitao/pročitala naslov?

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

20 thoughts on “Naslov za pamćenje

  1. Ja to obično radim kad pročitam knjigu.😉 Zapravo nekada mi je knjiga toliko zanimljiva da je kada dođem do kraja pročitam ispočetka. To mi se ne dešava baš često, ali… Naslov mi se jako sviđa. Znala sam o kakvom se daru radi jer sam pročitala kratak sadržaj.

    1. Isprva sam mislila na se zaista radi o nekakvom daru (poklonu) ali onda sam shvatila da je to dar (moć) koju nitkodrugi nema.🙂

  2. Naslov i knjiga su super! Teta Vjetropirka, oprostite, nisam stigla vratiti knjigu jer sam morala na rođendan prijateljice koja je bila bolesna dan prije… Mogu li vratiti knjigu u ponejeljak? Molim Vas, ne ljutite se!

      1. Pa kakva bi ja to teta Vjetropirka bila kad bi se ljutila? Grozna, a ja ne želim biti grozna… što znači… ne ljutim se.🙂

  3. Pa naslov mi se sviđa, odmah mi je privukao pozornost i definitivno odgovara priči. Nisam mislila baš na taj dar ali sam pomislila nesto tako čudno i neobično.😀

  4. Ovoje izvrsna knjiga, meni jedna od najdražih🙂 Kada sam prvi put vidjela naslov, nisam ga u potpunosti razumjela, ali kad sam pročitala knjigu shvatila sam koje je pravo značenje. Sviđa mi se kod naslova što te tjera da pročitaš knjigu i duboko razmisliš, a ne da ti je sve već navedeno u naslovu. :9

  5. Ja obično čitam knjige prije spavanja i obično pročitam 5-10 stranica ali ovu nisam mogla prestati čitati.( pročitala bi 10-17 stranica)

Odgovori

