Odrastanje…

… palo mi je na pamet da možda tata nije bio jedini razlog što sam pobjegla. Pobjeći znači bježati od nečega. Kada sam izašla iz te crkve u Hebronu, bježala sam prema tati, ali možda sam – možda – bježala od nečeg drugog. Bježala od neočekivanog i neželjenog dara. Bježala od činjenice da odrastam i da se život mijenja brzo, sigurno, munjevito i strahovito poput Rocketovih iskri, Fishevih uragana ili čak prvog poljupca. Takve misli držale su me budnom dugo u noć.

Čini li ti se ponekad da su danas djeca prisiljena odrasti nekako na brzinu?!

Kreneš u školu, naučiš čitati i pisati, dobiješ brdo obaveza😦 … u školi se rađaju prijateljstva, ali bude tu i svađa :evil:… odjednom je jako važno kako se tko oblači, koju glazbu sluša, kakav mobitel ima🙄 … a onda se još i zaljubiš😳 …

Mibs se često prisjeća maminih uputa njenoj braći kako da ovladaju svojim darovima, nježnih postupaka svoga tate, mudrih riječi djeda…

Misliš li da se Mibs dobro snalazi u svom odrastanju?

 

 

 

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

17 thoughts on “Odrastanje…

  1. Mislim da se Mibs i ne snalazi baš dobro. Ja znam da sam ja prebrzo odrasla, jer sam u jednom životnom razdoblju morala se pretvori u puno stariju osobu iako to nisam željela. Budem ponekad tužna jer vidim da su neki moji prijatelji još u igri i da nemaju baš puno obaveza. . .

    1. Ja sam se često osjećala starijom od svojih vršnjaka i to mi je strašno teško bilo prihvatiti, a onda sam prigrlila savjet jednog pomalo otkačenog profesora fizike koji nam je često ponavljao kako moramo sačuvati dijete u sebi – ne smijemo ga nikada izgubiti… njegov recept za njegovanje djeteta u sebi: gledanje crtanih filmova :)! I dan, danas obožavam crtiće (ali ne one američke prepune fora za odrasle kao Madagaskar i sl.) već prave dječje: Baltazara, Loleka i Boleka, Štrumpfove, Asteriksa i Obelixa, Wall E-a… sve one krasne crtiće japanskog umjetnika Miyazakia… A pomažu mi i knjige poput Pollyanne, Heidi, malog princa… Što ti misliš o tome? Slažeš li se da je svatko duboko u sebi uvijek barem malo dijete – samo što ga nažalost mnogi zaborave sačuvati pa se ono skriva…

      1. Ja se potpuno slažem sa Josyfine. Svi mi imamo djelić djetinjstva u sebi. Neki ga ne pokazuju i duboko skrivaju, a neki pokazuju s veseljem. Djetinjstvo je ono što nas čini ljudima🙂

  2. Mibs se ne snalazi dobro. Njoj je to sve došlo u jednom danu kao i njezin dar pa joj je bilo teže nego nama, mi nemamo darove, nažalost😦

    1. Pokušaj nam malo detaljnije objasniti zašto tako misliš … Snalazi li se Mibs bolje ili lošije od šesnaestogodišnje Bobbi Meeks? Slažeš li se s tvrdnjom da djeca danas prebrzo odrastaju?

      1. Ja mislim da djeca danas prebrzo odrastaju. Vrijeme kao da ide nekako brže nego prije. Ja sam isto “odrasla” odjednom. Preselila sam se u novu školu i novi razred, to je bilo u 5. razredu. Mislim da sam se zbog toga puno promijenila.😉

  3. Oprostite, prijašnji komentar sam krivo napisala. tj. ima krivo značenje. Ja mislim da se Mibs dobro snalazi u svom odrastanju. Zato jer, je bila spremna otići spasiti oca koliko km daleko.

  4. Mislim da se Mibs super snašla s obzirom na situaciju na koju je naišla. Budimo iskreni, mi ostali ne bismo znali što napraviti.Za sebe mogu reći da sam još uvijek “dijete”, i meni bi jako teško pala promjena da se preko noći moram nositi s darom koji ću dobiti, slomljenim tatom te putovanjem u kojem susrećem svoju prvu ljubav a pogotovo ne znam kako bi reagirala da me neki dečko POLJUBI. Ali Mibs se savršeno snašla. Knjiga mi se svidjela jer u njoj ima puno poteškoća s kojima će mo se i mi najvjerovatnije kao teenageri susresti!😀

  5. Izy je u pravu. Mibs se stvarno super snašla. Ja sam u vrtiću bila stvarno jaaakoo zaigrana, ali sam se zbog škole morala uozbiljiti. Bila sam mirnija od drugih djevojčica u razredu i manje sam trčala i skakala. Nisam imala prijatelja do trećeg razreda, kad sam našla svoju najbolju prijateljicu, zahvaljujući kojoj sam se počela družiti s ostalim curama.🙂

Odgovori

