Razgovarajmo o knjigama i književnosti :)

Kategorija Razgovori nadahnuti  knjigama koje volite🙂, novi je post kojim  pozivamo na razgovor o knjigama i književnosti, naravno u skladu s  pravilima bloga. 

Evo, kako bismo potaknuli prstiće tipkaliće na pisanje, postavljamo uvodno pitanje:

Kakve knjige najradije čitaš:  pustolovne, s likovima životinja koje pričaju, bajkovite, dnevnike, kriminalističke, samo o stvarnom životu – bez čarolija molim😉… I naravno, daj nam primjere!!!

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

930 thoughts on “Razgovarajmo o knjigama i književnosti :)

    1. Žao mi je, napravit ću ispravak. Priznajem da naslovnica meni ponekad mijenja doživljaj knjige, pogotovo ako je bez puno boja ili lijepih slika. Recimo, kada ugledam malo ružniju naslovnicu, pomislim da je knjiga dosadna. Ali ipak, nije važno što se nalazi na naslovnici, nego sadržaj knjige.

      P.S. Sorry zbog komentara prije. Nisam baš razumjela pitanje. Nadam se da je novi odgovor bolji od prethodnog.

      P.P.S. Kao i Martina, većina mojih knjiga su enciklopedije. Imam negdje oko 50 vlastitih knjiga.

        1. Moj životni san je imati cijelu jednu sobu punu polica s knjigama. Blago tebi što imaš toliko knjiga. Ja sam počela skupljati, a baka mi je obećala i dosta svojih. Možda ću jednoga dana biti uspješna spisateljica pa ću od zarađenog novca napraviti svoju kućnu knjižnicu.😉🙂:mrgreen:

  1. Nemam puno,samo tri. No srećom u našem školskom holu je rasprodaja starih,nepotrebnih knjiga iz naše školske knjižnice za onoliko novaca koliko imaš pa ću si obavezno kupiti neku. Ima li tko kakvu predobru preporuku za mene?

  2. Kak’ ste? Oprostite mi što nisam puno na blogu. Škola i sve ostalo. Vidim da razgovarate o knjigama.🙂 Ja nemam knjige,osim onih za školu.

  3. Ljudi, da li je itko pročitao SS general?🙂 Mislim da nitko nije, jer je na odjelu za odrasle i o Drugom svjetskom ratu je.:mrgreen: Tako da je preporučam samo onima koji mogu podnijeti taj opis u knjizi.:mrgreen:

  4. Ja eto čitam serijal Vukovi iz Mercy Fallsa (mislimda već davno spomenula). Sastoji se od tri dijela: drhtaj-Šapat-Zauvijek. Pri kraju drugog sam.😀
    Knjige su predobre i svakako bih ih preporčila onima koje vole sumrak i slične knjige.

  5. Ja čitam Knjiga izgubljenih stvari (danas sam je pročitao)
    Nije fer Davide
    i donedavno sam čitao Artemis Fowl ali onda sam shvatio da sam posudio drugi i treći dio

  6. Ja čitam Vidmo se na fejsu od Sanje Pilić. Knjiga mi izgleda drukčijom od njezinih ostalih knjiga budući da u njoj glavni lik (osmašica) nije najpopularnija, ne uklapa se previše i vjeruje u sve što vidi, čuje, osjeti i sl.
    Posudila sam i 2 dio serijala 39 tragova. Davno sam posudila 1. dio, pa nisam sigurna hoće li mi sada biti sve jasno.😉
    Također, uzela sam i još jednu knjigu od R.L.Stinea. Njegove knjige mi se sviđaju, napete su, ali se razočaram jer nema baš nekog kraja.

  7. Žvaks, možeš mi, molim te, navesti sve nastavke Smogovca? Planiram ih uskoro pročitati pa me zanima. Ako još netko zna, slobodno recite. Hvala.😀

  8. Nema problema Martina!
    Evo nastavaka:
    1. Smogovci
    2. Smogovci i strašni Bongo
    3. Zbogom Smogovci
    4. Smogovci i biće iz svemira
    5. Smogovci u Dominskom ratu

    P.S Serija Smogovci počinje se emitirati 7. 12. (na HRT-u)Svakako ju pogledaj.
    :mrgreen: s:3

  9. Ja imam cijelu policu knjiga, a za Božić sam dobila debelu National Geographic enciklopediju (biologija, kemija, fizika, pravo, ekonomija,astronomija….Ima teme o SVEMU). Zapravo, jedanput je pala polica zbog težine knjiga hihi🙂
    Cats, Planetopija ima odlične knjige za djecu (Planetopija tiska i najbolju knjigu za djecu i mlade 2013 g.) pa ti je moja preporuka da u knjižnici pogledaš što se od njih nudi🙂
    Ja trenutačno čitam “Povratak vitezova” od našeg Borne Lulića (to je preporuka za sljedeći sastanak kluba GKZD-a čiji sam član), da li ju je još netko možda čitao?
    Merlin je zakon :))))))

    1. Nedavno sam ju pročitala I baš smišljam preporuku za nju. Knjiga je prezakon I jako mi se sviđa Lulićeva ideja da djecu nauči bitne životne lekcije kroz zanimljivu priču o vitezovima, čarobnjacima, zmajevima I princezama I pritom nam poručuje da ne moramo imati neke posebne moći teda svatko od nas može biti vitez ili princeza.
      P.S. U knjizi nema prizora bitki između vitezova, ali unatoč tome knjiga je poprilično napeta. Preporučujem svima.🙂

  10. Slažem se Martina, super mi je što nas Lulić uči da su princeze ponekad jače od vitezova i da ponekad one trebaju spašavati vitezove :)) I još je super što je on nekako povezao Sherlocka Holmesa, dr. Watsona, Merlina, vitezove, princeze i sadašnjost zajedno i svejedno uspio napraviti super knjigu!

  11. Eto, ja sam za rođendan dobila uz sve pokolne i jednu knjigu, Lotos s Nila, koja ej jedva našla mjesto na mojoj polici hihi. Radi se o kćeri Marka Antonija i Kleopatre koja nakon njihove smrti ostane sama i odvedena u okolne zemlje Egipta.
    Napisala ju je Stephanie Dray.

  12. Evo nekoliko riječi o Sjeni vjetra:
    Kada Daniela Semperea otac odvede na Groblje zaboravljenih knjiga u Danielovu životu sve se mijenja. Nakon čitanja knjige Juliana Caraxa koju je dobio na čuvanje, Daniel u mislima više nema sliku pokojne majke. Noć kasnije susreće Laina Couberta, čovjeka koji se raspituje o Caraxu i knjizi Sjena vjetra koju je napisao. Susret s Coubertom Daniela nagna da sazna nešto više o Caraxu te se upušta u opasnui pustolovinu. No, je li moguće da nitko u Barceloni ne zna ništa o Caraxu? Je li moguće da nijedna knjižara u Barceloni ne posjeduje nijednu Caraxovu knjigu? I, tko je zapravo tajanstveni Lain Coubert? Daniel se, na putu do istine susreće s brojnim opasnostima, lažima i prijevarama, te susrćže Beatriz. Osjeća li Daniel išta prema njoj? Kako će se pripovijest završiti? Sve ćete saznati ako pročitate ovu majstorski napisanu knjigu.

    P.S. namjerno sam stavila mnogo pitanja da bude tajanstvenije i zanimljivije.😉:mrgreen:

Odgovori

