Čuvaj moju tajnu

Nama Beaumontima bilo je teško naći prijatelje i zadržati ih. Nije bilo sigurno pozivati nekoga k nama budući da su Fish i Rocket još učili kako obuzdati svoje darove; nismo mogli riskirati da netko sazna ili nastrada od munja i oluja ako moja braća izgube kontrolu.

Situacija u kojoj se nalazi obitelj Beaumont pomalo podsjeća na australsku tv seriju koja se nedavno prikazivala na HRT-u o djevojkama-sirenama ;). Tko je gledao tu seriju? 🙄

Fora bi bilo imati tako neke neobične sposobnosti, zar ne?! No, kad malo promisliš možda ti je ipak bolje bez njih: sigurno nije lako skrivati svoje talente od okoline koja te svejedno doživljava kao čudaka… vršnjaci ti se rugaju i/ili ti žele napakostiti…
Tajne su to koje možeš povjeriti samo posebno dobrim prijateljima – ljudima u koje imaš veEeliko povjerenje…

Kome ti povjeravaš svoje tajne?

Misliš li da svatko ima neku tajnu?

A, kako tebi ide čuvanje tajni?

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

27 misli o “Čuvaj moju tajnu

  1. Svoje tajne povjeravam mami, jednoj prijateljici i ponekad bratu. Mislim da svi mi ljudi, imamo svoje tajne. Kad mi netko nešto povjeri, to držim sa sebe. Drago mi je kada znam da drugi imaju u mene povjerenja i važne mi stvare povjere,

  2. Ne znam jesam li gledala tu seriju jer ne znam naziv… Svoje tajne povjeravam prijateljicama, sestričnama i ako mislim da bi mama mogla pomoći kažem joj. Svi mi imamo svoje tajne. Tajne spajaju ljude, radi da ljudi vjeruju jedni u druge… Ja bih rekla da mi čuvanje tajni dobro ide.

    1. Serija se zvala H2O i bila je zakon.Što se tiče posebnih darova i tajni tu sam na domaćem terenu.Mislim da bi bilo preeedobro da imam neki posebni dar kao Beaumonti.Ne bi mi bilo teško čuvati tajnu.Ja sam kao stvorena za čuvanje tajni,kako tuđih tako i svojih vlastitih.

  3. ja svoje tajne povjeravam najboljem prijatelju i mami.
    Ja mislim da svako ima tajnu.
    Kad mi neko kaze tajnu ja sutim i ne pricam drugima.

  4. Slažem se s Elen. Bilo bi zakon imati neke posebne darove. Ne bi mi bio problem čuvati to od nepozvanih pogleda. Inače povjeravam svoje tajne svojoj najboljoj prijateljici i mlađem bratu. Njima mogu reći apsolutno sve. Još nikad nisam odala nečiju tajnu.
    P.S. Gledala sam navedenu seriju, ali samo neko vrijeme. Morala sam dosta učiti pa nisam imala vremena. 🙂

  5. Bilo bi zanimljivo imati takve super moći, ali kada ih se ne bi moglo kontrolirati to bi bio problem. Zamislite da vam dođu gosti, a vama se baš onda počnu događati neobične stvari.

  6. Ja svoje tajne povjeravam prijateljicama od povjerenja,mami i sestrama. Uvijek čuvam tajne i volim ih slušati.
    Tu seriju nisam nikada gledala, ali prijateljica mi je rekla da se radi o sirenama koje čuvaju svoje tajne. Svatko barem ima 1 svoju tajnu. 🙂

  7. Svoje tajne povjeravam dvjema najboljim prijateljicama. I nekad osobama za koje znam da će čuvat tajnu i da je neće nikom reći.. Isto tako znam čuvati tajne,i drago mi je kad mi se netko povjeri.. Ja sam isto gledala tu seriju super je 🙂

  8. I ja sam gledala H2O. Prezakon serija! I istina je da su te sirene bile u sličnoj situaciji kao i Beaumontovi. Imale su moći a nikome nisu mogle reći za to. Ja bih zbilja htjela imati neku super moć! Bilo bi to prefora. A ipak, da bih stvarno imala neku moć, vjerojatno ne bih nikome rekla za to.
    Imam stotine tajni i obožavam ih čuvati. I svoje i one svojih preijateljica ( iako bih bratove odmah otkrila mami! 😉 :-))

  9. Kada bih morala birati, željela bih imati moć letenja ili nevidljivosti. Ipak, tešto je to prikrivati. što se tiče tajni, nikada ne odajem tuđe, ali zauzvrat tražim da se ni ne otkriju moje. volim se nekome povjeriti jer mi je oda odmah lakše. No, svoje tajne govorim samo onima kojima potpuno vjerujem. 🙂

Komentiraj