Djedova pouka

Ekipa koju predvodi djed krenula je u opasnu ekspediciju koja je zahtijevala hrabrost i izdržljivost. Prije nego što su krenuli, djed je djeci rekao: Moramo se držati zajedno. Kad su gladni i umorni stigli do prve pećine, večerali su i uvukli se u vreće za spavanje. Prije nego što su zaspali, djed im je otpjevao pjesmu.

Sve se može srušiti, kuće, brda, planine,
Sve može nestati, ali naše prijateljstvo ne.

Sviđa li ti se pjesma?

Što misliš, čemu je djed želio naučiti svoje unuke?

9 thoughts on “Djedova pouka

  1. Djed je htio djeci poručiti da se ničega ne trebaju bojati jer je on s njima. A pjesma je jako poučna i sviđa mi se.

  2. Djed ih je htio puočiti tome da uvijek budu složni i da uvijek budu prijatelji,te da se njihovo prijateljstvo nikad ne uruši.

  3. Ja mislim da im je djed htio poručit, da se kuća, brdo… mogu srušiti ali sam prijateljstvo ne. Te da se nikad ne smiju svađati.

  4. Ja mislim da im je htio reći da sve prolazi i mijenja se, samo pravo prijateljstvo ostaje čvrsto i nema toga što ga može razbiti.

  5. Da, sviđa mi se pjesma. Vrlo je poučna i zanimljiva. Djed nam želi reći kako mnoge stvari s ovoga svijeta mogu nestati, ali pravi prijatelji uvijek ostaju tu.

  6. Pjesma mi se sviđa. Mislim da je djed želio naučiti svoje unuke da je sve prolazno i da sve jednom nestane, da samo prijateljstvo ostaje vječno.

  7. Djed ih je htio poučiti kako se sve stvari na svijetu mogu uništiti, slomiti, razbiti ali da se ljubav, dobrota, prijateljstvo i dr. nikada ne mogu i neće nestati.

Odgovori

