Razumijevanje :-)

– Molim te, pokušaj razumjeti, ja se moram naspavati, nedjelja je, molim te – rekao je tata te ustao i htio zatvoriti vrata.
– Molim te. Pokušaj razumjeti. Danas bi trebao igrati golf, a iščašio sam zglob. Pokušaj razumijeti. TREBA mi san i zar baš MORAŠ…?

Ovako su Mini govorili tata i stric kada im se požalila da ju je ugrizao krokodi. Prema tvojem iskustvu, imaju li odrasli dovoljno razumijevanja za djecu?

Što bi ti rekao/rekla Mini da ti se obratila s ovakvim problemom?

Jednom kad odrasteš, kako ćeš se ti odnositi prema djeci?

12 thoughts on “Razumijevanje :-)

  1. Ja bih je pokusao ponovo uspavati i utjesiti.

    Kad odrastem ja djecu necu tuci djecu i ignorirati ih nego im pruzat potporu.

  2. To nisam čitala posuditi ću to. Ja svoju djecu neću tući, nego ću s njima razgovarati. neću vikati, jer je to ružno!

  3. Ja ću se prema svojoj djeci ponašati što bolje. Kad naprave nešto loše neću ih tući nego ću s njima razgovarati. Odgajat ću ih najbolje što znam. Onako dobro kako moji roditelji odgajaju mene.

  4. A kako vi znate da će biti baš tako? Što ako jednog dana kad budete imali djecu izgubite živce i učinite nešto što ste upravo nabrojali? Ne mislite li da se i to može dogoditi? Ja mislim da može i zato ne ću reći kakva ću ja biti. Jer i ja možda prekršim svoje riječi kad odrastem. Kao što ćete možda i vi. Sigurno su mnogi ljudi kad su bili djeca govorili da neće vikati na svoju djecu. I onda su odrasli, naljutili se i učinili upravo to.

  5. Mislim da roditelj koji ima djete mora biti dobar roditelj.Ja mislim da ću biti pri ruci svojoj djeci kad im zatreba,veselit ću se s njima,voljeti ću ih kao moji roditelji mene i dati im sretno djetnjstvo te ih podupirati u njihovim odlukama.Mislim da ću biti dobar roditelj.Hehe!Ja bih rekla Mini da se ne brine jer je to samo nočna mora.

  6. Mislim da bi roditelji trebali više slušati djecu. Za one stvari koje se njima čine bezazlenima (iako su nama važne) ponekad samo odmahuju glavom. Ipak, u redu je ako roditelji ponekad ne mogu sve saslušati i pratiti što mi djeca govorimo. Ja bih kao roditelj svaki tjedan odvojila jedno popodne kako bih razgovarala sa svojom djecom. Mogli bi smo razgovarati u bilo čemu. Ako ih ne bi mogla slušati, ispričala bi se i trudila se to nadoknaditi.🙂

Odgovori

