Argumenti??#$&?

– Marcus, ne smiješ se rasplakati i ne smiješ se tući. Moraš dati argumente! – Što je to? – pitao je Marcus – Dati argumente. Moraš objasniti kako to misliš. I zašto tako misliš. I zašto kažeš da bi bilo zgodno kad bi se moglo voziti biciklom do vrha bora. Moraš OBJASNITI Iji kako to misliš. A ne plakati. I svakako se ne tući. – To znači ‘argumenti’? – rekao je Marcus. – Točno to…

Znaš li ti što su to ‘ARGUMENTI”? Napiši nam!

Kada želiš nekog u nešto uvjeriti (npr. mamu da te pusti u kino s prijateljima) ili kada tvrdiš nešto (npr. da je tvoj prijatelj dobar dječak ili da je test iz matematike bio pretežak), kako to činiš? Plačeš li ili se tučeš, ili pak pokušavaš objasniti i obrazložiti svoje mišljenje?

Jesi li ikada roditelje riječima uspio/la nagovoriti da učine nešto što ti silno želiš: kupe ti neku igračku, dozvole ti da ideš s prijateljima u grad ili nešto slično? Podijeli s nama, silno nas zanima što si im rekao/rekla!!

15 thoughts on “Argumenti??#$&?

  1. Gaby, znači li to da ti svoje sugovornike uvjeravaš uvijek i isključivo argumentima? Uspijevaš li u tome? Ajde nam napiši kako si i kojim riječima nekoga uspio uvjeriti u nešto…

    1. Da, uspijevam. Pa… Nekoga od svojih prijatelja pokušavam uvjeriti da su neke knjige dobre ( Eragon , Warrior cats… ) ali oni ne vole čitati ali ne odustajem.🙂 Brata sam uspio uvjeriti da je prvi dio Warrior cats-a odličan pa me poslušao.🙂 Poslije je rekao da je knjiga odlična.🙂

  2. ARGUMENTI:ono što se može navesti ili podnijeti kao dokaz za neku tvrdnju,obrazloženje;ono što se spominje kao razlog nečemu.
    8)🙂

  3. Uspijem mamu i tatu nagovoriti da me puste u grad s prijateljima, kad im kažem da svi već tamo idu. Onda me puste. S testovima nema problema jer volim školu i testovi mi nisu teški. U vezi s prijateljima, nema problema, pristojni su, ali ako se našto dogodi što baš nije pristojno, to mi kažu i ja kažem ,, U redu mama neće se ponoviti” i za 2 sekunde to zaboravi!

    Jedan put sam htijela ići malo dalje od kuće, pa sam to rekla mami i tati. Nisu se baš složili. Onda kažem da sam 100 posto sigurna i kad baš i nisam, puste me i sve ispadne o.k.

  4. Argument je dokaz, rasuđivanje koje se iznosi kao razlog za jednu tvrdnju.
    Na moru sam uspjela nagovoriti mamu i tatu da me puste s prijateljima u grad, s čvrstim obećanjem da ću se pristojno ponašati i još puno drugih stvari. I nadovezala sam se na to da prvi put izlazim noću s prijateljima.

  5. Argument je izjava ili niz izjava koje se koristi za opravdanje ili opovrgavanje jedne tvrdnje.
    Argumenti služe uvjeravanju ljudi o istinitosti ili o zabludi jedne teorije i zato su ključno sredstvo na području znanosti, kritike, rasprave i dijaloga.

Odgovori

