Minin pothvat

Kad se čovjek boji da će ga ponovno napasti krokodili, onda treba učiniti nešto veliko. Tako da se napad krokodila čini kao mala stvar, sitnica. Kao, na primjer, u usporedbi s ekspedicijom…


Je li ti se svidjela Minina pustolovna ekspedicija??

Što misliš, zašto je djed poveo nju i ostalu djecu na Planinu tri pećine?

Jesi li i ti ikad doživio i preživio nešto teško i pomalo zastrašujuće, nakon čega su ti ostale stvari u životu izgledale lakše (npr. možda si morao na operaciju ili si uspio nadvladati nešto veliko pa su nakon toga čak i školske brige izgledale kao šala)?? Podijeli to s nama!

9 thoughts on “Minin pothvat

  1. Jako mi se svidjela Minina ekspedicija.
    Djed je poveo djecu na Planinu Tri Pecine zato jer je Minu htio osloboditi straha i zato jer je on imao svoj razlog da ode.

    Bio sam jedan dan jako bolestan. Glava mi je trnila cijeli dan i isao sam u bolnicu.
    Taj dan sam cijeli dan plakao. Isao sam i u Hitnu nisu mi pomogli.Kada smo krenuli u bolnicu glava mi je jako trnila. Taj dan mi je bio naaaajtezi

Odgovori

