Bezimeni Zadrani ;)

Elen:
U Klubu čitatelja prvi put smo se okupili prije 2 godine.
Ondje sam upoznala djecu poput mene – djecu koja vole čitati!🙂

Josy_fine: Godine prolaze, a mi se nikako ne uspijevamo dogovoriti oko imena😆 pa se zovemo Klub čitatelja za djecu od 8 do 12 godina🙄.

CoolPeace:
Članovi se jedanput u mjesecu sastaju u prostorijama Gradske knjižnice Zadar
i zabavljaju na sve moguće načine:
tijekom kluba se priča, veseli, stvara, smišlja, čita, razmišlja, mašta…
Koliko zabave na jednom mjestu!!😉
Na klubu sam, osim dobrih knjiga, otkrila i upoznala nove prijatelje.
Dvije cure su iz moje škole pa se možemo vidjeti i češće. Svoju prijateljicu također sam uvela u klub i jako mi je drago što joj se klub sviđa. Volim s njom dolaziti na sastanke kluba i vidjeti kako je jako uzbuđena i sretna što je došla.
U klubu su pretežno cure, no uvijek je dobrodošao i neki dečko.

Elen:
Kroz igru i zabavu analiziramo knjige i
objašnjavamo zašto nam se jesu ili nisu svidjele.
Igramo razne igre, asocijacije i odgovaramo na pitanja o knjigama.
Čitamo zanimljive citate.
Potpuno uđemo u svijet knjiga gdje mašta vlada,
a vrijeme leti brzinom svjetlosti!

Josy_fine: U lipnju smo se prvi put sastali s članicama čitateljskog kluba iz Ogranka Bili brig Gradske knjižnice Zadar – zajedničkim smo kreativnim snagama izradili ovaj Poetski kolaž🙂 – nadamo se da će vam se svidjeti naše pjesmice (klik na sliku ;)):

Prva pjesma poetskog kolaža nastalog na susretu zadarskih dječjih čitateljskih klubova u lipnju 2012

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

10 thoughts on “Bezimeni Zadrani ;)

  1. To mi se jako sviđa! Mislim da ćemo i mi u Bjelovaru napraviti tako jedan klub! Ja bih svu tu djecu rado upoznala, jer zna se, što više prijatelja čovjek ima to je bogatiji!

Odgovori

