SUPERknjiga: rezultat glasovanja

 S 28 bodova
SUPERknjiga
je

Harry Potter serijal

J. K. Rowling

Između 25 naslova Tragačima zaista nije bilo lako podijeliti svojih 10 bodova!

Zato uz SUPERknjigu donosimo i popis top 5 knjiga koje su nagrađene sa više od 10 bodova:

 

  • Cherith Baldry: Warrior cats (serijal) – 23 boda
  • Roald Dahl: Matilda – 21 bod
  • Jeff Kinney: Gregov dnevnik – 21 bod
  • Jeanne Birdsall: Obitelj Penderwick– 18 bodova
  • Rick Riordan: Labirint kostiju (1. dio serijala 39 tragova) – 11 bodova

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

27 thoughts on “SUPERknjiga: rezultat glasovanja

  1. Ja Herry Potera baš i ne čitam zato što ne volim znastvenu fantastiku, pa ne mogu napisati svoj sud o toj knjizi. Jako sam sretna što knjiga koju sam ja preporučila (Gregov dnevnik) ima čak 21 bod. Drago mi je i zbog knjige Warrior Cats koja ima čak 23 boda! Ja volim sve knjige osim autobiografija, horora, drame i znanstvene fantastike. Volim dječije (Dnevnik Pauline P. , Gregov dnevnik, klopka za medvjedića, Bum Tomica) i volim knjige poput Warrior Cats.

  2. Meni isto! Navijala za HP!😀 Konkurencija je bila odlična, ali što jest, jest: serijal o Harryju je poseban i mjesto mu je na vrhu.🙂

  3. Ni meni nije Harry Potter drag! Nisam ni čitala knjige ni pogledala filmove u cijelosti ali ono što sam vidjela nije mi se svidjelo:/

  4. Pogledao sam sve filmove o Harry Potter i pročitao sam sve knjige.Žao mi je što nema još dijelova samo je 8 jer knjiga je predobra..Najbolji mi je lik Sirius Black..Za one koji ne znaju on je Harryjev kum!Knjige su odlične kao i filmovi samo šteta što Dumbledore na kraju umre!😦 Da bar bude još dijelova,ali kraj je kad je Harry ubio Voldemorta!!

    1. da, i ja bi da ima više dijelova, ali kraj je sve to začinio i sve je super! ali filmovi su tu da nam dignu raspoloženje! Jedino mi smeta što su Film Red feniksa totalno promijenili u filmu! Nije fer!

  5. Ja sam isto pogledala i pročitala sve o Harryu Potteru i super mi je . Najdraži likovi su mi Harry i Hermiona. Htjela bih da ima još nastavaka ali tko bi onda to sve pogledao i pročitao!

  6. Hm, vidim da se ovdje sukobljavaju različita mišljenja- ali ne trebamo se zbog toga manje voliti. Svi smo mi različiti i svi mi vollimo različite stvari. A to što smo različiti – to nas treba činiti sretnima, jer da smo svi isti, svijet bi bi bio puka dosada!

    1. Zar ne?
      Pa promislite malo. Npr. ovdje ja volim Harry Pottera, ali Niky😄 ne voli. Ona mi je preporučila neke druge knjige i zainteresirala me za nih. A možda se i ona zainteresirala za Harry Pottera. A kako bih ja saznala za neku drugu knjige da mi ona nije rekla? Vidite, da svi čitamo iste knjige, bilo bi nam dosadno.

Odgovori

