Ljubavne jadi i ljubavne sladi

Sanjica se definitivno zaljubila u Tina Prdonju. Tako sam nesretan da sam čak popodne odigrao s Onči “čovječe, ne ljuti se”, iako me Onči uvijek izvara. Ovoga sam se puta pravio da ništa ne kužim, makar me kockica dobro išla. Ne veli se uzalud tko nema sreće u ljubavi ima u “čovječe, ne ljuti se.”

U svim Tomovim zgodama i nezgodama nisu ga zaobišli ni ljubavni jadi. Pretpostavljam da i vi imate neke male skrivene ljubavi i simpatije… i nadam se da nisu u pitanju ljubavne jadi već ljubavne sladi

Je li ti ovo ljeto donijelo simpatiju?

Kakvi te osjećaji obuzmu kad se zaljubiš, igraš li i ti čovječe ne ljuti se kao Tomica kad je u pitanju nesretna ljubav ili…

… za kraj traganja s Bum Tomicom razmijenimo  iskustva jer na iskustvima drugih može se puno naučiti.

7 thoughts on “Ljubavne jadi i ljubavne sladi

  1. Paa…
    Meni ovo ljeto baš i nije donijelo simpatiju..😛
    Kad sam zaljubljena.. Ja stalno nešto krivo radim.. Kao i svi ostali.😉 Ono kao kad sve zaboravljam i tako..😀

  2. Mogao bih i ja počet igrat čovječe ne ljuti se kao Bum Tomica, a možda zato pobjeđujem u igranju Una.Tko zna ljeto još nije gotovo, i možda mi se dogodi neka nova simpatija.

  3. Meni ovo ljeto nije donijelo simpatiju… Imam svoju staru, koja je sa mnom u razredu. Djpero kako ti je ljeto odnijelo simpatiju? Je li živi u nekom drugom gradu?

    P.S. Ako o tome ne želiš pričati ne moraš. U tom slučaju sorry što sam to spomenula…

Odgovori

