Ljubav prema kazalištu

Već se uveliko odmaramo od školskih briga i imamo puno više vremena za stvari koje nas vesele … možda su to i češći odlasci u kazalište.

I naš glavni junak Tomica je išao u kazalište…

– Djecu treba voditi u kazalište. Od malih nogu! – izjavila je baka Duda svojoj kćerki Benki, mojoj mami. I mama ju je poslušala. Uvijek je posluša, a baka Duda uvijek dijeli savjete. Ja sam bio mnogo puta u kazalištu lutaka. Čak sam bio i u odraslom kazalištu. Onda kad me mama nije imala kome ostaviti. Onda kad su i baka Duda i baka Štrudla imale gripu. Te sam nedjelje morao s mamom i Piksijem na neku predstavu o patkici. Za te sam stvari bio prevelik, pa sam već unaprijed, znajući da ću se dosađivati, ponio svoju kompjutorsku igricu na baterije koja je svijetlila u mraku.”

Hi, hi, hi… zamisli što se dešavalo u kazalištu za vrijeme predstave!

Ideš li ti rado u kazalište ? S kim najčešće ?

Koje si predstave gledao i koju bi preporučio Tragačima?

Kazalište Mala scena uprizorilo je Bum Tomicu prema motivima iz istoimenog romana Silvije Šesto.   Ako ti se pruži prilika, pogledaj ovu predstavu, koja će te nasmijati i zabaviti jednako kao i knjiga!

Pozdrav i uživajte, kupajte se, čitajte, sladite se i hladite i …

naravno tragajte!

50 thoughts on “Ljubav prema kazalištu

  1. Tragači, jeste li gledali neku predstvu koja je napravljena po nekoj knjizi?
    Ja da- već sam je prije navela- Matilda- po knjizi “Matilda” Roalda Dahla.

  2. Da, imamo vremena. Kada se za nešto stvarno odlučiš i voliš to raditi, onda to radi, bezobzira na plaću (osim ako je ekstremno mala).😉

    1. Hm, a možda če se te stvari, dok budeš odrastala, smanjivati. Možda ćeš jednoga dana zbog nečega zamrziti ili odbaciti neka zanimanja jer će te nešto drugo zanimati.
      Tako je i sa knjigama. Neko vrijeme ti je jedna omiljena, a kada pročitaš neku drugu, možda ćeš smatrati tu drugu knjigu omiljenom.
      Ah, kako je život kompliciran…😉

  3. Maco, to je jako lijepo za čuti. Mislim, nije baš da vas razveseli kada ispišem dvjesto riječi, ali uvijek ću biti tu kada me zatrebate i uvijek ću vas iznova nasmijavati.

  4. Jeli itko od vas gledao neki balet u kazalištu? Ja nisam, ali voljela bih.
    Ali što se opere tiče, mislim da ipak ne bih.😉

  5. Ima jedan zgodan filmić na You Tube-u kako neka operna pjevačica sa čašom u ruci pjeva ( a nego šta nego operu) u staklenoj dvorani. I na kraju ispadne da sva stakla u dvorani popucaju, samo čaša koju ona drži u ruci ostane cijela!😉😎😯🙄

Odgovori

