Mamine tajice

Za ovotjedno traganje s Bum Tomicom izabrana je priča Mamine tajice, jer je jako smiješna,  i  podsjeća na  slične situacije koje se događaju i u našim obiteljima.😉

– Hu hu hu, ha ha ha, hi hi ho, oh! – tete u vrtiću držale su se za trbuhe da im ne puknu. Teta Mirjana je čak pozvala i tetu kuharicu, i čistačicu i ravnateljicu i tetu iz računovodstva kako bi im se pridružile u valjanju od smijeha. Piksi ih je blijedo gledao. Nije mu baš bilo do smijeha, jer sve su se one smijale njemu. Zapravo, ne baš njemu, nego onim smiješnim tajicama u kojima ga je tata dofurao. Tata Šaki se taj dan strašno žurio. U devet je imao neki sastanak, a mama je otputovala na dva dana u Opatiju, na seminar posvećen jadranskim gušterima. Kuća je sličila cirkuskom šatoru i dobro da je baka Duda obećala kako će doći napraviti reda, jer bi mamu uhvatilo srce da vidi kako smo održavali taj red. A mama od svega najviše voli red, mislim, poslije nas. Nas ipak najviše voli, to se mora priznati. Ne bi nas zvala svakih pola sata i pitala: – Tom, je li sve u redu? – U redu je, mama! – lažem kad to zinem i sram me od pogleda na nered.

Tata je opasno zabrljao. Što je uradio?

Tko u tvojoj obitelji češće brine jesi li napisao zadaću, je li soba pospremljena, kada moraš na dodatne aktivnosti, na trening, u glazbenu … MAMA ili TATA ili…?           

Zeznu li i tvoji roditelji  nešto ponekad?
Bit će zanimljivo ako nam otkriješ neke obiteljske zgodice, pa da razmijenimo iskustva, a možda se i malo nasmijemo!🙂

31 thoughts on “Mamine tajice

  1. Hihihi. Tata je Piskiju obukao mamine tajice.🙂

    O mojim obavezama češće brine tata. Neznam zašto. Valjda zato što mama puno više radi.
    Mislim da su moji roditelji zeznuli ali se ne sjećam.😉

  2. Tata je Piksiju obukao mamine tajice! O mojim obavezama češće brine mama. Ne znam zašto. Moji su roditelji puno puta zeznuli ali ne mogu se sjetiti ni jednog primjera…

  3. Tata je Pikiju ( Darku ) obukao mamine tajice! Baš mi je smiješno što Tomica Darka
    ( Piksija ) zove Piksićni Šmrkonja.😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

  4. Jedanput kada sam bio u školi htio sam se skinuti u majicu kratkih rukava ali sam skužio da nisam skinuo gornji dio pidžame pa sam se znojio.

    1. ha,ha,ha… to je sigurno bilo smiješno.😀
      A, ja sam u prvom ili drugom razredu, ne sjećam se više, dolazila u školu u maminoj odjeći, nakon nekoliko dana učiteljica je pozvala moju mamu i upozorila ju na to kako dolazim odjevena u školu. Mama je skoro “propala u zemlju” od srama.😀

      1. O mojim obavezama svi pomalo brinu (malo mama, pa tata ,djed ,baka…) iako ja moram najviše brinuti. Sjećam se da sam jednog jutra bila toliko pospana i umorna da sam tek na pola puta shvatila da idem u školu u papučama. Morala sam brzo otrčati kući presvući se, pa onda opet nazad… ( a do škole idem 15 min.) Skoro sam zakasnila… —___–

  5. jednom je moja mama oprala moje tajice s lovom u njiima! dala mi ih je za dućan da joj kupim neke stvari, no mljekaca u dućanu nije bilo! i tako je ona, čim sam došla, bacila moje tajice u perilicu. onda me upitala gdje mi je mlijeko. ja sam joj rekla da ga nije bilo, a onda me upitala gdje mi je novac. ja sam joj pokazala na perilicu, a ona dobro da nije pala u nesvijest!

  6. Tragači, znate li onu zgodu iz Pauline P. Ne sjećam se da li je to bio 1., 2. dnevnik ili pobuna, ali bilo je smiješno. Paulina je ispričala kako je njezin tata bacio nečije hlače, Paulinine ili mamine, ne sjećam se, s mobitelom u džepu. Ako se sjećate, otipkajte kako vam se to svidjelo i što mislite o tome.

  7. Tragači, evo jedne moje smiješne nezgode (nije sa odjećom, ali mogla je završiti kobno):
    Išli smo kod rođaka. Oni imaju novu kuću. Iako je na selu, jako je moderna. Kroz boravak se ide na balkon. Ta vrata za balkon su od stakla, skroz prozirna. Kada sam bila u boravku, vidjela sam kroz taj prozor neku pticu što je doletjela na balkon pa sam se zaletila na balkon i TRES! u vrata! Na staklu mi je ostao otisak nosa, čela i ustiju…. He-he. Nije bilo nikakvih strašnih posljedica, samo mi je išla krv iz nosa…

    1. Ja sam se na rođendanu od najbolje prijateljice tako zaletila u staklena vrata da sam morala ići na šivanje. Staklo se razbilo. Dva tjedna nisam išla u školu, a sve zato što sam tako tvrdoglava, tj. imam tvrdu glavu. Iako je ruka gore prošla, još uvijek imam ožiljak. Samo da ti kažem, ti si dobro prošla.😉

      1. Eh, a ja sam bila kod djeda i bake i pošto su tamo vrata bila uvijek otvorena,
        a onda nisu.Zabila sam se u vrata i meni nije bilo ništa,a na vratima ostao ožiljak
        u obliku paučine.

  8. Uf, sva sreća da si imala tjelesni!Tako je i mene jednom auto svu smočio, ali sam imala dres pa sam se presvukla, a i cure su mi posudile nešto robe. Sva sreća!

Odgovori

