Što ste dobroga pročitali u zadnje vrijeme?

Kroz komentare na ovaj post nastavljamo s razgovorima o knjigama, koje još nismo predstavili na blogu ;), ali i o drugim temama na koje nas te knjige inspiriraju🙂 .

Za inspiraciju i kao poticaj, s prošlog posta prenosimo nekoliko vaših preporuka knjiga i pitanja:

Točkica: Koje su vama najbolje knjige koje ste ikad čitali, Tragači?😀

Trnoružica: Je li tko pročitao knjigu Djevojčica iz Afganistana (autorica: Deborah Ellis)? Radi se o djevojčici Paravani. Kako je teško biti djevojčica u Afganistanu, uglavnom se opisuje njen život. Točnije petnaest mjeseci njena života…

Aurora: I ja imam knjigu o kojoj možemo raspravljati. I samo ime govori sve: Pas koji je čitao s usana (pisac: Stjepan Tomaš). Pratimo život ostavljenog psa na cesti koji zna čitati s usana. Onda ga uzme otac Velimir i odvede u kuću obitelji Dvornić. Majka Darka nije htjela da ostane ali, pošto je Darko jedinac ostao je i nazvan je Laky. Tamo se upoznaje s: jazavčarkom Lizom, Darkovim prijateljem Bucom i još brojnim prijateljima obitelji Dvornića. Liza umire od napada lisice, Laky bježi od kuće. Na kraju ga prodaju nekim drugim ljudima. Sami otkrijte što se dalje zbiva.

cats: Ideja knjige za raspravljanje je sljedeća:  Kotač na školi pisca Meinderta DeJonga.Radnja ove priče događa se u selu Obalcu i glavni likovi su dječaci i djevojčica te rode. U Obalcu nema roda zbog šiljastih krovova i zato što je jedino drvo dobro čuvana trešnja. I tako su učitelj i djeca odlučili privući rode pomoću jedne stvari: kotača na vrhu krova škole. Njihove dogodovštine otkrijte sami.

Mo: Što ste dobroga pročitali u zadnje vrijeme?😉

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

729 thoughts on “Što ste dobroga pročitali u zadnje vrijeme?

  1. Tragači, koja vam je najbolja pjesma od Jelene Rozge? Ja ih imam više. Meni su to: Dobitna kombinacija, Solo igračica, Bižuterija, Razmažena. Tak- tak mi je njezina pjesma Ili ona ili ja.

    1. Kad promislim ne slušam ju ni ja.Samo kad moja sestra počne slušati onda i meni uđe u uho jedna nota.Bila sam i na njezinom koncertu u Vodicama.

  2. Martina, je li ti Jakov rekao da smo se igrali robne razmjene? To smo vidjeli na povijesti pa nam je bilo jako zanimljivo! Pitaj ga sa čime smo se mijenjali ( stvari ne postoje😉 )

  3. Ja volim Jessie J. Rihhanu, Lady Ga- Gu, Pit bulla, Shakiru, Britney Spirs, Jelenu Rozgu i Ninu Badrić, Pjesme: Sve pjesme od tih pjevača. Posebno mi se sviđa pjesma od Rihhane ,, We lound love ( čitaj: Vi faund lav)
    P.S. Hvala Cats!
    P.P.S. Martina i ja sam iz Bjelovara!

  4. Zašto nikog nema, pa nije tako kasno! Tragači, odgovorite mi na ova pitanja (svi mogu odgovarati) :
    LEKSIKON:

    1. Imate li kućnog ljubimca? Kako se zove?
    2. Najdraži glumac, glumica?
    3. U koju školu idete?
    4. U koji razred?
    5. Volite li školu?
    6. Iz kojeg ste grada?
    7. Gdije bi najradije otputovali?
    8. Najdraža boja?
    9. Najdraža životinja?
    10. Najdraži predmet?

    1. 1. Nemam.

      2. Ne znam.

      3. 2. OŠ Bjelovar

      4. 5.C

      5. Da

      6. Bjelovar

      7. Filipini Cebu City

      8. Zelena,plava i crvena

      9. Papige

      10. Matematika

    2. 1. Imam psa, ali nije samo moj. (zove se Gara)
      2. Ne znam.
      3. Jezična gimnazija, Bjelovar
      4. 1.e
      5. Hm. Ne baš.
      6. Bjelovara
      7. Negdje gdje je lijepo i sunčano, gdje ima puno životinja i malo turista.🙂 A ti?
      8. Svijetlo plava (nebesko plava)
      9. Orka i Snježni leopard. (i zmajevi da postoje)
      10. Engleski?

  5. 1. Imam, Matovilka, Dedo, Točkica Lu ( Cmu – Cma) i Korni
    2. Pohabe (čitaj: Fibi , iz serije H2O, Cleo, brineta) i Max Marolt (Conor na zadatku)
    3. 1. oš. Bjelovar
    4. 4.
    5. tak- tak 🙂
    6. Bjelovar
    7. Njemačka, Munchen, Amerika, Mlabuu, Los Angeles
    8. Crna, siva, tamno plava, plava.
    9. pas, tigar, mačka, zmija
    10. Tjelesni, engleski, njemački

    P.S Hvala što si ispunio (pretipkao) leksikon🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

  6. 1.Imam.Mačku Mrvicu i psa Spotty-a(nije od mene nego od sestre).

    2.Najdraži glumci:Kendal Smith,James Maslow,Carlos Pena i Logan Henderson.

    3.Prva osnovna.

    4. 4.a

    5.Tak-tak.

    6.Bjelovara

    7.Rio,Los Angeles,Hollywod,Minesota(USA)

    8.Ljubičasta i bijela

    9.Nemam(sve su mi drage)

    10.Njemački i engleski

  7. Tragači, što najradije radite kad ste sami doma? Volite li biti sami doma?
    Ja kad sam sama ja divljam. Slušam pjesme, loptam po kući, s malom lopticom, igram playstation, pjevam jaaaaaaaaaaaako glasno, plešem, skačem po krevetima…. (): :() (): (: Ludilo! Obožavam biti sama doma!

    Tragači, je li vam žao što više neće vidjeti svoje učiteljice ili učitelje kad krenete u 5 razred ili ako ste u 5. ? Ja sam jako tužna. Ovo nam je zadnja godina😦 ): ): ): . Ja ću svoju učiteljicu dobro zapamtiti… A vi?

    1. E, Matovilko sad si me podsjetila na moju prvu učiteljicu, sve sama lijepa sjećanja, a bila je stroga, malo smo je se i bojali, ali pravedna… Pričala nam je puno zanimljivih priča…, često nas je vodila u prirodu… Mi smo svojoj učiteljici za Dan žena uvijek poklanjali neku sitnicu, tako sam joj ja jednom isplela šal koji i dan danas čuva i za koji je rekla da je jedan od najoriginalnijih darova koje je dobila od svojih učenika. U životu se često moramo rastati od dragih ljudi jer je to neminovno, ali veze i osjećaji koje smo stvorili ostaju za cijeli život i žive u našim sjećanjima.

    2. Ja kad sam sama doma uglavnom gledam filmove, čitam(napokon malo tišine) i uživam u tim (dragocijenim) trenutcima koje imam samo za sebe.

    3. Meni je jako žao što više ne budem vidio svoju učiteljicu. Jako mi nedostaje.😦😦 Ne volim doma biti sam. Kada sam sam čitam,gledam TV,igram se… Ja sam miran.🙂

  8. Tragači, imam ideju!🙂 Što kažete na to da mi za godišnjicu Tragača napišemo poseban post svake godine, na koji ćemo za Tragače upisivati želje, prisjećati se početka, te kako smo sramežljivi bili…. Knjižničarko Vjetropirka i sve tete knjižničarke što vi kažete na to ?
    P.S. Knjižničarko Vjetropirka, možete li na Tragačima objaviti datum kad su Tragači stvoreni, unaprijed hvala!🙂🙂🙂

    1. Blog Tragači je stvoren i počeo svoj aktivan život na mreži, odnosno, vi ste mu dragi Tragači, udahnuli život svojim svakodnevnim dolascima na Blog i komentiranjem postova: 1. prosinca. Matovilko, ideja ti je sjajna… a i mi vam nešto pripremamo… ali za sada, neka to još ostane tajna… a ja, kao i vi, čuvam tajne.🙂

  9. 1 nemam
    2 ne znam
    3 Oš Fran Franković
    4 5.b
    5 volim
    6 Rijeke ( Drenova)
    7 Maroko Egipat
    8 sve nijanse plave i ružičaste
    9 sve životinje osim pauka zmija glista itd…
    10 svi predmeti

  10. Tragači,zna li itko gdje je Cebu City i da li biste voljeli posjetiti taj grad? Taj je grad na Filipinima na Cebu otoku. Imam jednog prijatelja koji živi tamo. Ima 15 godina.🙂🙂🙂🙂

  11. Ne znam baš puno o tom gradu, pa ne znam željela bih ići…
    Martina, znaš li za Frikove ?
    P.S. To te sad pitam da ne obnjašnjavam što je to ako već znaš!

Komentari su zatvoreni.