Vragolasti Tomica

Ne volim čitati! Mama veli da je čitanje zdravo. Nešto poput špinata. Ni njega ne volim. Pretpostavljam ni one mene. Ispada da je zdravo sve što ne volim ili što mi je dosadno. Tu nešto ne štima. Jednog me dana mama uhvatila za ruku i naredila: – Sjedni! Još je rekla: – Slušaj! Dobit ćeš picu, hambić, moći ćeš buljiti u televizor koliko te volja. Dakle pod uvjetom da je slušam mogu raditi i jesti sve što volim, a nije zdravo. – Onda dobro! – rekao sam i slušao mamu kako mi čita BUM TOMICU.

Čitajući knjigu BUM TOMICA  na trenutke se čini kao da Tomicu već poznajem, a možda si i pomalo sličimo. Čini li se i vama tako? U čemu vidiš svoju sličnost s vragolastim Tomicom?

Samo se nadam da ne sličiš Tomici baš po prišivku BUM! Je si li shvatio/la zašto ga je mama nazvala Bum Tomica?

Kada bi netko poželio da mu opišeš Bum Tomicu u nekoliko rečenica, njegov izgled, frizuru, odjeću… što bi napisao/la?

Tko želi može poslati i crtež na mail sonja@gkvk.hr koji ćemo objaviti na Tragačima!

Vrući pozdrav svim Tragačima iz Vinkovaca!

19 thoughts on “Vragolasti Tomica

  1. I meni se tako činilo. Sa Tomicom mi je sličnost to što i ja imam lude ideje i zato što sam malo neposlušna i nestašna. Ns početku nisam shvatila zašto ga zovu Bum Tomica. Mislila sam da se voli igrati petardama. Tomica je srednjeg rasta i građe. Ima smeđe oči i kratku crnu kosu. Lce mu je duguljasto. Nestašan je i pomalo vragaolast.

  2. Sa Tomicom mi je slično da sam malo neposlušna. Na početku nisam shvatila zašto ga zovu Bum Tomica. Tomica ima plave oči , kratku crnu kosu. Pomalo je nestašan.

  3. Ja mislim da je mama Tomicu nazvala Bum Tomica zato jer stalno govori bum.
    Na početku nisam znala zašto je Bum Tomica ali poslije sam shvatila.

  4. Ja bih Tomicu opisala da je čupav, da ima crnu kosu, malen, sa smeđim očima.🙂
    Ja mislim da smo ja i Tomica slični.😉
    Mama je Tomicu nazvala Bum Tomica zato što je stalno govorio Budem (bum)

      1. Istina je da svatko ima svojih dobrih i loših strana, ali ne trebaš isticati loše na sebi. Pokaži nam ono što znaš najbolje!
        P.S.
        Ovo je i za Anju i za crnoga.

  5. Tragači, ja nisam uspjela posuditi Bum Tomicu. Mi može netko ukratko ispričati o čemu se radi. Inače, iz ovog ulomka gore može se shvatiti da je Bum Tomica veoma smiješna, zabavna i poučna knjiga.

  6. Eh, zašto nitko nije na ovom postu?
    Tragači, navratite malo… Da se ovdje nešta naučiti iz mojih komentara, a to se pogotovo odnosi na Crnoga i Anju. Zavirite u svaki kutak, jer iz i najmanje sitnice se da nešto naučiti.
    Tako je i s knjigama. Ne treba preskakati riječi ili odlomke, pa čak i stranice- jer se svugdje krije nešto zanimljivo.

      1. I počela je škola
        godina tu je nova
        a od vas na ovom
        postu ni slova.

        Znam da obje pjesme završavaja na- a od vas na ovom postu ni slova- ali nema veze.

        Tragači, da morate napisati neku knjigu o školi, avanturama nekih učenika u školi, bila bi bila više šaljiva ili onako, krimi, kao Koko i duhovi, samo što tu aš nema puno škole, ali tak nekak. Hm?

Odgovori

