SUPERknjiga :))

Krećemo u potragu za SUPERknjigom Tragača😀

Na početnu listu prijedloga postavljene su sve knjige koje smo do sada zajedno čitali na Blogu. Svaki Tragač može još predložiti po dvije knjige, a svoj prijedlog treba obrazložiti s nekoliko rečenica. Idućeg utorka bit će objavljen post s konačnom listom predloženih knjiga između kojih ćemo glasanjem izabrati SUPERknjigu Tragača.

POČETNA LISTA KNJIGA ZA SUPERknjigu TRAGAČA:

  1. Pustolovine Arna i Điđija
  2. Tajna perona 13
  3. Čokoladne godine
  4. Moji grafiti
  5. Matilda
  6. Priča o galebu i o mačku koji ga je naučio letjeti
  7. Tko je oteo Dolores
  8. Bum Tomica

SRETNO TRAGANJE🙂

27 thoughts on “SUPERknjiga :))

  1. Ja bih predložila knjige Tajna Gornjeg grada(knjiga mi se sviđa zato što je istraživačkog duha i jako zanimljiva) i Mama pazi pas(knjiga je duhovita i uči nas ljubavi prema životinjama)!🙂😉

    1. Gaby molim te, odluči se za jednu knjigu o Harry Potteru, a predlažem ti da tvoj drugi prijedlog za SUPERknjigu bude knjiga koja nije o Harry Potteru… jer ti si pročitao puno raznih knjiga i sigurna sam da imaš još favorita za SUPERknjigu.🙂🙂🙂

      1. Pa onda bih predložio Warrior Cats jer je pustolovna i akcijska knjiga o mačkama pa je zato preporučam!😀😀😀😀😀😀😀

  2. Ja bih predložila Mi djeca s kolodvora ZOO. Zato jer nam ta knjiga poručuje da nikad ne uzmeš drogu. Temelji se na stvarnom životu, jedne tinejdžerice. I predložila bi Tko vjeruje u rode još. Zato jer je dobra knjiga i zato jer se opisuju događaji jedne obitelji kroz 9 mjeseci.

    1. Draga Trnoružice, mi knjižničarke smo razgovarale o tvom prijedlogu knjige “Mi djeca s kolodvora Zoo” i sve tri se slažemo da je bolje da tu knjigu ne stavljamo na popis za SUPERknjigu. Ti si u pravu, knjiga ima snažnu i dobru poruku, međutim isto tako ima previše neugodnih i potresnih dijelova priče koji nisu opisani primjereno djeci i zbog kojih je ova knjiga primjerenija čitateljima starijim od 12 godina. Da se razumijemo – mi se ne zalažemo za zabrane knjiga i ograničavanje, na kraju krajeva i nama draga junakinja Matilda je čitala knjige za odrasle😉. Ipak, kako na blogu Tragači sudjeluju djeca od 8 godina moramo pripaziti i dobro promisliti koje knjige i zašto preporučujemo. Molim te preporuči neku drugu knjigu – sigurno ima još mnogo knjiga koje su ti se svidjele!🙂

  3. Ja bih predložila 1.Dnevnik Pauline P, zato što je zabavna. Glavna se junakinja susreće s razim nevoljama u kojima ćemo se možda prepoznati i saznati što treba učiniti. Knjiga je duhovita i zabavna. Prava poslastica za ljeto!

    Preporučujem i Dnevnik Grega Hevrnija (svejedno koji dio) zato što su na Tragačima i neka malo starija djeca, pa možda uoče neke problene koji i njih muče, kao na prijer kako priči djevojki koja ti se sviđa ili kako naučiti predmet koji ti nije jasan ili kako postati popularan u razredu, (znam da to u 5. razredu nije lako). Za malo mlađe tu su i problemi sa starijim i mlađim bratom te napredak u školi, simpatije, prijateljstva… Ali najbolje i neizbježno za ljeto knjiga je urnebesno smiješna.

    1. Ja bih predložila knjigu Obitelj Penderwick zato jer opisuje život naših vršnjaka i upoznavanje prostora i ljudi u koji se obitelj Penderwick doselila.

      Također bih predložila knjigu Sestre po trapericama, prvi dio iako ih ima 4, jer je vrlo avanturistička zbog toga što te 4 cure su najbolje prijateljice i iako svaka ide daleko na ljetovanje one ostaju povezane jednim trapericama koje svima prekrasno stoje bez obzira na veličinu koja odgovara toj curi. Također mi se ta knjiga sviđa zbog toga što svaka cura na svom ljetovanju upoznaje neku osobu koju će cijeli život pamtiti ili će sklopiti prijateljstvo s tom osobom.

      Mislim da bi svatko trebao pročitati ove dvije knjige jer su urnebesno fantastične!🙂😀 Meni su ostavile duboki pozitivni trag u mojoj čitateljskoj duši, nadam se da će i vama!😀

  4. Ja bih predložila knjigu Mali Vodenjak.To je knjiga u kojoj Mali Vodenjak istražuje svoju okolinu i upoznaje nove prijatelje.U ovoj se knjizi mogu naučiti i vrste vodenjaka te njihove običaje.Knjiga je baš dobra.

    Predlažem i knjigu Ivin Vučko.U toj se knjizi radi o dječaku po imenu Ivo i njegovom psu Vučku.Ivino selo napadnu vojnici i on biježi od kuće zajedno sa svojom mamom i bakom i pritom je prisiljen svog četverožnog prijatelja Vučka ostaviti na milost i nemilost stranim ljudima.Vučko pak počne slijediti Ivu i nije stao dok ga nije pronašao.

  5. Ja bih preporučila knjigu Čudovište iz vode-legenda dubina.Ta mi se knjiga jako svidjela jer se radi o djeci koja su pronašla jaje od čudovišta.Čudovište su nazvali Crusoe.Oni su njega premiještali iz kade u malu baru,pa iz male bare u mali lonč,iz malog lonča u veliki lonč,a sve to da bimu našli dom.

    Još bih preporučila knjigu Princezini dnevnici-odijednom princeza.Glavni lik je djevojčica koja se zove Mia.Ona nezna da je princeza sve dok joj tata nije rekao.Ubrzo se to pročuje i naj zgodniji dečko u školi ju počne iskorištavati zbog toga.

  6. Ja bih preporučila Gregov Dnevnik.
    Zato što je knjiga zabavna za čitanje i ilustrirana je kao strip.🙂

    I fora knjiga mi je Bum Tomica.😉

  7. Ja se zalažem za knjigu Matilda jer je jako zabavna i poučna. Čitatelji se mogu zabaviti dok uočavaju kakve zamke i spletke Matilda postavlja svojim roditeljima i bratu, dok nas knjiga s druge strane uči da moramo biti dobri prema svojoj obitelji, da je knjiga zdravija i bolja od TV-a i da se želje i snovi ( čak i naizgled nemogući) mogu ostvariti!!! Super knjiga!!🙂🙂

    1. SUPERtragačice cool peace, knjiga Matilda je već na listi za izbor SUPERknjige i kad dođe vrijeme za glasanje moći ćeš toj knjizi dati najviše bodova, a sada možeš predložiti još dvije knjige za koje smatraš da su zaslužile naći se na listi i konkurirati za SUPERknjigu.🙂

      1. Knjižnjičarko Vjetropirka, ako svatko od nas predloži još 2 knjige, po čemu će se gledati koje će se knjige naći na popisu za SUPER knjigu? Po našim mišljenjima o toj knjizi koje smo napisali u nekoliko rečenica uz naslov knjige ili nekako drugačije?

        1. Sve knjige koje predložite naći će se na popisu. A vaše mišljenje za knjigu koju predlažete je jako važno jer na taj način iznosite svoje argumente zašto baš ta knjiga zaslužuje postati SUPERknjigom. Također, nekoga vaš opis knjige može zainteresirati da ju pročita, ako do sada već nije. Pravila glasanja objavit ćemo u utorak uz konačnu listu, stoga se još malo strpi u vezi toga.

  8. Ali koje je značenje ako jedna knjiga postane SUPERknjigom?Mislim da li ćemo mi morati komentirati tu knjigu.Recite mi pravila.
    Unaprijed hvala na odgovoru!

    1. Otkrit ćemo koje su vam knjige zanimljive, a usput se i malo zabaviti🙂 Već je i sada zanimljivo to što predlažete svoje knjige među kojima ima zaista vrijednih književnih djela, a veseli nas jer ste to i vi tragači prepoznali. SUPERknjiga nema neko posebno značenje, osim što će nam pokazati koja vam je od svih navedenih knjiga NAJ🙂 Nećete morati komentirati tu knjigu, jedino ako ćete to htjeti. Pravila će biti objavljena u utorak kao i konačna lista za glasanje.

  9. Ja bih preporučila Dadilja McPhee.
    Malo mi je dosadan dnevnik pa sam čitala samo priču.🙂
    Tu knjigu bih preporučila zato što je zanimljiva i smiješna.
    Meni se knjiga baš svidjela a mislim da će se i mojim vršnjacima svidjeti.🙂

  10. Preporučujem knjigu Čarobna kućica 1: Dinosauri prije mraka jer je uzbudljiva i s njom putujemo u prošlost među dinosaure.

  11. Ja bih preporučila knjigu Kameno srce.Ona mi se posebno urezala u pamćenje jer ima puno misterija i akcije.(P.S. obavezno pročitati i još bolje nastavke Željeznu ruku i Srebrni jezik.)A kao drugu knjigu predložila bih prvi(ali ne nužno i najbolji)nastavak 39 tragova:Labirint kostiju.

Odgovori

