Zdravko zvan Dugi ili Dugoprstić

Kad ste u prošlom postu pročitali pitanje Tko je kradljivac? jeste li i vi odmah pomislili na Dugog?

Ja jesam.

Zašto?

Zato što je Dugi loš dječak, laže, krade, grub je prema svoj djeci iz dvorišta. Rekla bih kako uživa u neprestanom zadirkivanju i remećenju igre.

Dugonja Zdravko, zvan Dugi ili Dugoprstić bio je najdrskiji i najbezobrazniji dječak na svijetu – lopov kakvog nema! U tome su se svi slagali.

A, jeste li se zapitali, kao i ja, zašto je Dugi takav dječak?

Možda je jedan od razloga strogi otac:

Dugi je imao vrlo, vrlo strogog oca koji bi ponekad izgubio žice zbog njegovih psina i bezobraština, pa bi ga znao izmlatiti čak i remenom. I to tako jako da bi se cijelo dvorište orilo od zapomaganja: joj, joj, joj…

Što vi mislite, zašto  je Dugi loš dječak?

10 thoughts on “Zdravko zvan Dugi ili Dugoprstić

  1. Ja mislim da je Dugi dobar iznutra, a izvana loš. Vjerojatno misli da kad je zao da je frajer. Loš je zato jer ima oca koji ga tuče ponekad. Ja mislim da je njegov otac razlog zloći.

    1. Pa, Dugi je vjerovatno zločest zato što…
      Očeva zloća je imala veliki utjecaj na njega. Jer, roditelji su najvažniji u odgoju djece, odnosno njihov tjecaj. Ako je npr. otac pušač, vjerovatno će i njegovo dijete pušiti. No, u ovom slučaju, Dugi se možda svojom zloćom želi osvetiti svom ocu, kako bi ga poboljšao.

  2. Mislim da Dugi podnosi tešku bol dok ga otac tuče i maltretira pa taj bijes i bol mora nekako isbaciti iz sebe , pa tako to izbacuje iz sebe ali na loš način. Možda svoji9m zlim djelima želi drugima pokazati kako je njemu tj. da je njemu još gore.

  3. Možda želi pokazati svom tati da nije u redu tući djecu. Zdravko (Dugi) želi dobiti malo pažnje od oca. Dobiva ju na krivi način. Možda je samo očajan pa se pravi frajer tako da se nitko ne želi s njim družiti tako da nikome ne mora obnjašnjavati svoje probleme jer se boji da bi ga djeca ismijala. Možda ga i jedno jesu ismijala pa im sad vraća, ne na pravi način ali možda ne vidi drugi. Ja mislim da je Zdravko iznutra, unatoć svim svojim problemima razigrano djete kao i svi mi. P.S. Pozdrav tragači!

  4. Ja mislima da je Dugi loš dječak zato što je otac grub prema njemu i tuče ga. Vjerojatno je zato nasilan i krade. Slažem se s Matovilkom. 🙂

    1. Trnoružice, Točkice, Matovilka i Žvaks mislim da ste dobro naslutile zašto se Dugi ponaša tako kako se ponaša i drago mi je što u njemu vidite i bolju stranu i mislite da ima šanse biti bolji dječak… to je baš lijepo.🙂

  5. Ja mislim da je Dugi zločest i zao zbog druge djece i oca. Druga djeca ga smatraju lošim a on to krivo shvaća pa postaje još zločestiji. Krade i nasilan je da bi se iskazao, pokazao drugoj djeci a ne shvaća da je to loše za njega i druge. Još i k tomu ima nasilnog oca koji ga tuče radi njegovih bezobraština. Mislim da, kad bi netko pokazao Dugom što radi i kako mu to šteti, on bio bolji dječak. Nije u redu što krade, tuče, ismijava,svađa i laže druge, ali nije u redu ni da ima tako nasilnog oca. Da sam ja njegov otac, ja bih mu pokazala što radi i objasnila mu kakav je te mu pomogla da bude bolji. Sjetila sam se ideje: bilo bi fora kada bi spojili film i knjigu te izmjenili priču! Radnja bi bila da nakon njegovih budalaština i otimanja Dolores Dugog posjete 3 duha (kao iz filma “Božićna priča”) i pokažu mu što se dogodilo, što se događa i što će se dogoditi i kakav mora biti da ima lijepu sudbinu. To bi bilo jako zabavno! Kako bi vi promjenili priču?🙂🙂

    1. Tragačice cool peace, mislim kako si na dobrom tragu jer smatraš da bi trebalo prvo utjecati na oca, pomoći mu kako bi promijenio svoje ponašanje prema sinu. A kada bi Dugi osjetio istinsku ljubav i brigu svog oca, sreću i mir obiteljskog života, vjerujem da bi se i on promijenio na bolje.🙂
      Sviđa mi se tvoja maštovita i kreativna ideja o spajanju knjige i filma. Potaknula si me na razmišljanje… ja bih malo zapetljala kraj, kao što je to radila Agatha Christie, majstorica krimi zapleta, pa bi se na kraju otkrilo da je lopov onaj na kojeg smo najmanje sumnjali. Ne moraju uvijek biti krivi loši dečki… i dobri dečki znaju nekad napraviti nešto loše… iz kojekakvih razloga…pa bi moj krivac mogao biti Krešo jer je bio ljubomoran na mlađeg brata radi Dolores koja se više družila sa Srećkom.

Odgovori

