Eko poziv tragačice Cool Peace

Sudjelujući u komentiranju posljednjeg  posta o knjizi Priča o galebu i o mačku koji ga je naučio letjeti pod naslovom Eko poruka za kraj , Tragačica letačica Cool Peace u naletu inspiracije smislila je originalnu eko krilaticu:

Tragajte za odgovorima,
Razmišljajte o prirodi,
A ružne misli izbacite van!
Grane, lišće, ostatke: reciklirajte,
A lijep ostvarite dan!    
Činite dobro, čistoću okolišu dajte,
I na kraju, uživajte! :) 

P.S. Pročitajte redom prva slova i dobit će te odgovor na pitanje:”Tko su najbolji znalci, dobročinitelji, prijatelji i eko-eko osviješteni čitači? __________!!!”

Osim toga pozvala je i vas ostale Tragače da smislite neku eko-krilaticu!

Ideja nam se jako svidjela i zato smo komentar Cool Peace pretvorili u zaseban post, a vas ostale drage Tragače pozivamo da svoje krilatice pišete u njegovim komentarima:

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

39 thoughts on “Eko poziv tragačice Cool Peace

    1. AJME!!! Počašćena sam, hvala svima što vam se svidjela moja kratica!! Mislim da je jedan veliki val inspiracije dopro’ do mene…🙂

      1. P.S. Nedavno sam na internetu uočila predivnu stranicu koja ima vrlo edukativan post o ekologiji. Tko želi znati o čemu se radi, neka na Googlu utipka: “vrtić Dugo selo”. Kada uđete u str. kliknite “za djecu” pod “ekološke ideje”. Jako lijepo i poučno!!🙂

        1. Da još jednom ponovimo: “Tko su najbolji znalci, dobročinitelji, prijatelji i eko-eko osviješteni čitači? TRAGAČI!!!!!”🙂🙂🙂

          1. Evo još jedne pjesmice od mene, iako baš i nije ekološka i nema rješenje u prvim slovima…

            TRAGAČI

            Tragači, ah ti čitači
            poznati znalci
            dobročinitelji snažni
            srca velikog do neba
            a i više ko’ treba…..

            Strah i trepet svih biblioteka
            čitaju knjige
            iz razbibrige
            a uz dobru knjigu i nešto slatko,
            lijepo vrijeme s njima prolazi kratko…

            Ne vole smeće i otpatke kad vide na podu,
            kad su u hodu,
            već ga uzmu i bace na predviđeno mjesto,
            i to rade vrlo često.
            Čuvaju okoliš i prirodu jer znaju,
            da sigurnost svijetu daju….

            Komentiraju i postaju
            na slavnome blogu,
            ma htjeli bi i više da mogu.
            Evo sam o nešto za kraj,
            Tragači su super, to dobro znaj!

            da li vam se sviđa moja pjesma? Trudila sam se da napravim sve 4 kitice!!!🙂

  1. Baš mi se sviđa, Cool Peace! Dobra ideja!🙂 Evo i ja sam smislila jednu krilaticu a možda i nije tako dobra kao od Cool Peace!😀 Ali evo napisat ću vam je.
    Roboti nam ne trebaju!
    Ekološki mi smo osvješteni.
    Cijeli dan u prirodi uživamo
    I ne bacamo smeće u prirodu!
    Kontejnerima smeće pripada a još je
    Ljepše kad razvrstavamo smeće u 3 skupine: papir, plastika i staklo
    I radost tada među nama vlada!
    Rado mi prirodu čuvamo
    A na okoliš pazimo
    NJegujemo naš planet,
    Eko-Tragači mi smo!!
    ……………
    Čitajte prva slova i dobit ćete naziv ‘radnje’ na koju bi svaki čovjek trebao obratiti pažnju i vršiti tu radnju!😀 Slažete li se samnom, Tragači??

    1. Da, bravo Aurora ( Cool Peace )!
      Ja se itekako slažem!🙂
      I ja sam smislio jednu krilaticu :

      Čuvajte naš planet
      U kontenjere bacajte otpatke
      Vaša Zemlja boluje
      A mi možemo pomoći
      Jedan kontenjer žut je i plastiku prepravlja
      Tako i za plavi ali on je papiru novi dom
      Eko sustav je čišći i bez stakla a njemu je zeleni kontenjer dom

      Zemlja bit’ će čišća
      Ekologija naša je dužnost
      Moramo čuvati naš planet
      LJudi zagađuju Zemlju ali ne i mi
      Ustvari mi smo Tragači

      Nadam se da je dobra! Pročitajte prva slova i dobit ćete ___________!🙂

  2. Bravo Cool Peace, super pjesmica.

    Eto i moje. Nije baš nešto🙂

    Zemlja je naš dom
    E, pa onda ju ne zagađuj, da
    More ostane bistro plavo.
    LJudi će i dalje zagađivati prirodu, ali ti nećeš
    Ako si eko-tragač!😀

    Čitaj prva slova i dobiti ćeš ____________________!😀

  3. Tu se čisti
    Radi se do zadnjeg
    Ako vidimo papirić još,odmah ga bacimo u koš
    Gaziti travu,običaj je loš
    Ako ste tragači,onda ste
    Čistači
    Iako mi nikada nećemo zagaditi

    Čišćenje,čišćenje
    Iako je teško
    Sve se mora vratiti na mjesto
    Tamo gdje je prljavo,nikom nije fora
    A mi mislimo da se
    Čistit mora
    Isto tako tragat što se uvijek mora!

    P.S. potrudila sam se smisliti pjesmu…nije baš nešto ali nisam imala inspiracije!!!

  4. Oko mene trava.
    Koliko ima i mrava.
    Oko mene sve miriše
    Livade pune cvijeća,
    I bez velikog smeća.
    Širite ljudi poruku SVI TRAGAČI ČUVAJU OKOLIŠ.

    Pročitajte prva slova

  5. Tragači to smo mi.
    Razigrani i veseli.
    Ajmo sada svi okoliš čuvati.
    Glavu gore svi
    Ajmo dobro dijelo napraviti.
    Čuvajmo prirodu mi
    I bit ćemo nagrađeni.

Odgovori

