Potraga za Dolores!

Samo za vas, dragi tragači, iskopali smo još jedan biser hrvatske dječje književnosti. Radi se o knjizi Tko je oteo Dolores poznate spisateljice Maje Gluščević objavljenoj daleke 1997. godine kada se većina vas još nije ni rodila😉.

Roman je to o jednoj životinji koja govori

i jednoj koja ne govori,

o jednoj dječjoj družbi

iz jednog gradskog dvorišta

i jednoj otmici.

No, prije nego što krenemo u traganje lipanjskom knjigom, istražimo njezinu autoricu, Maju Gluščević. Potražite u knjigama, dječjim časopisima i na internetu zanimljivosti o Maji i napišite nam što ste sve otkrili!

Klikom na logotip provjerite u online katalogu svoje knjižnice ima li još koji slobodan primjerak ove knjige :) :

 

32 thoughts on “Potraga za Dolores!

    1. Kniga mi se čini zabavna! Maja Glušćević:
      -rođena je 1939.g. u Zagrebu,
      -studirala je njemački i engleski jezik,
      -Maja Gluščević dobitnica je nagrade Grigor Vitez,
      -neke njezine knjige su:Jelenko, Vuk samotnjak, Ivin Vučko, Tajna tihe uvale.

      To su neke stvari vezane uz Maju Glušćević!

      P.S Ako se ne varam,mogu vam natuknuti da je Dolores papiga!🙂😉🙂😉🙂😉

  1. Ova knjiga je naprosto odlična! Pročitala sam ju i jakooooo mi se svidjela. Obožavam Maju Gluščević i njezina štiva. Pročitala sam sva njezina djela. Ne sjećam se baš puno detalja jer sam ju davno čitala, ali pamtim je kao odličnu knjigu.🙂 🙂 🙂

  2. Maja Gluščević

    – bila je disleksičarka (tečno je naučila čitati tek s 12 godina),
    – kći je poznatog ilustratora Vladimira Kirina,
    – sa suprugom Bućom počinje surađivati u pisanju scenarija za serijale: Vuk samotnjak, Kapetan Mikula Mali, Jelenko.

    Inspirirana Domovinskim ratom piše romane: Bijeg u košari, Ivin vučko.

    Poznati romani za djecu: Piki i Argo, Klopka za medvjedića, Bijeg u košari, Tišina snima se!, Džeki zvan Simpa, Odrastanje, Tko je oteo Dolores, Ivin vučko, Priča o Jelenku, Opasan izlet, Tajna tihe uvale, Lovci na potonulo blago, Tajanstveni svjetionik, Doričin dnevnik.

      1. Ja sam pročitala: Odrastanje, Opasan izlet, Doričin dnevnik i Neman u gradskom parku. Naravno…pročitat ću Tko je oteo Dolores!

  3. Maja Gluščević je jedna od mnogih poznatih pisaca Hrvatske književnosti. Napisala je mnogo knjiga među kojima je i Bijeg u košari, Neman u gradskom parku (Čitala sam tu knjiga i odlična je knjiga!!!!), Klopka za medvjedića i dr.

  4. Ja sam čitala tu knjigu, ali davno ( tek kad sam se učlanila u Narodnu knjižnicu Petra Preradovića) i posuditi ću je ( Bar ću pokušati ,ako već nije posuđena) da se prisjetim. I ja sam kao i Žvaks pročitala gotovo sva njezina djela (Obooooooooooooooooooooooooooooožavam ju!) ali o Maji Gluščević ne znam ništa. Nema veze, potražiti ću na Internetu.

  5. Odlično tragači, već ste puno toga otkrili o Maji!😀
    Nastavimo potragu jer ima još puno toga zanimljivoga za otkriti.😀

    1. 🙂 Teta Vjetropirka, moja mama će sutra ujutro oko 8, 9 sati donijeti moje radove, koje sam napravila na satovima likovnog u školi, za izložbu Umjetnik-To sam ja!

  6. Maja Gluščević rođena je u Zagrebu 1939.
    Napisala je neke važne romane:klopka za medvjedića, priča o jelenku, lovci na potonulo blago, bijeg u košari…
    Gledala sam njezine filmove: Jelenko i Vuk samotnjak. Baš su fora.🙂
    Malo sam krenula čitati knjigu Klopka za medjvedića ali mi se nije baš svidjela.

  7. Cool Peace. Pročitala sam Neman u gradskom parku, ali jako davno, tako da se ne sjećam baš puno toga. No mogu ti sa sigurnošću reći da je “Neman u gradskom parku” pas. Mislim da se isto radi o otmici ali nisam sigurna. Pozdrav iz Bjelovara!
    🙂

  8. Nisam je pročitala, ali svakako moram🙂

    Evo nešto o Maji Gluščević:
    – rođena je 1932.g
    – dječja je književnica poznata po djelima ‘Jelenko’, ‘Ivin Vučko’ i ‘Odrastanje’ te naravno ‘Tko je oteo Dolores’
    -iako je studirala engleski i njemački jezik, počela je raditi na filmu kao asistentica režije
    -u njezinim pričama životinje ne govore, ali su razumna i osjećajna bića, a njihovi mali prijatelji zaštitnici, djevojčice i dječaci, hrabri su mali ljudi koji se s ljubavlju odnose prema svojim četveronožnim prijateljima prolazeći s njima kroz mnoge pustolovine, koje mogu zabaviti i roditelje i djecu
    dobitnica je nagrade Grigor Vitez

    😀

  9. Ja sam u 10. mjesecu pročitala novu knjigu Maje Gluščević- “Doričin dnevnik”. Tužna je, ali jako mi se svidjela. Govori o ratnom razdoblju, a u joj se nalazi dnevnik Mašine bake Dorice.

    1. Mi u školi kada smo radili Maju Gluščević nismo spomenuli ovaj roman, ali ja sam onima koji volečiati iz mog razreda preporučila ovu knjigu jer svi više manječitaju ono što je poznato. A trebalo bi čitati i ono što i nije hit ili bestseler, jer možda se u nekoj odbačenoj knjizi krije zadivljujuća priča.

Odgovori

