Lučke mačke

Zorbasu je mama još dok je bio mali nestašni mačić objasnila kako je velika sreća što se rodio u luci jer u luci vole i cijene mačke. U ovoj Sepulvedinoj luci bilo je zaista mnogo mačaka! Toliko da mu mnogi odrasli koji su pročitali knjigu spočitavaju kako je potpuno nepotrebno tako kratku  priču ugušio brojnim likovima. Likovima kao što su ona dva mačka smećara koji su Zorbasa zadirkivali pa se jednostavno morao s njima malo pograbiti😉, sjećaš se? A onda su tu još štakori, čimpanza, galebica, dječak…

Misliš li i ti da je pisac pretjerao i uveo previše likova u priču?

Zanimljivo je kod lučkih mačaka i to što se okupe sa raznih strana svijeta. Tako su i Zorbasovi prijatelji vrlo neobična i šarolika ekipa: Tajnik, Colonello, Sveznalica, Vjetrometina i Bubulina.

Tko ti se od Zorbasovih prijatelja najviše, a tko najmanje sviđao za vrijeme čitanja? Zašto?

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

32 thoughts on “Lučke mačke

  1. Mislim da u knjizi nema previše likova. Najviše mi se svidio Colonello jer je bio pomalo smiješan,a najmanje mi se svidio čimpanza jer je stalno zanovjetao.

    1. Slažem se s tobom – čimpanza nije baš simpatičan lik, ali ipakkad malo boljem razmislim izaziva u meni osjećaj suosjećanja zbog toga što mu vlasnik stalno daje piti alkoholna pića pa je jadna čimpanza postala alkoholičar. Što ti misliš o tome?

        1. Vlasnik je nemaran kada mu daje piti alkohol,mislim da je vlasniku samo stalo da iskorištava čimpanzu kako bi zaradio novac!!!😦

  2. Zašto bi bilo previše likova?? Ako ima više likova radnja je još zanimljivija jer je pomalo komplicirana, a to je zato što ima puno likova. 😀 Pozdrav Tragači!🙂

    1. Paa, kada ima previše likova koji bez veze odvlače pažnju od važnih stvari onda to po mom mišljenju nije baš dobro. Tako se može ostavljati dojam kao da su ti likovi ubačeni samo zato da bi knjiga imala više stranica😉.

  3. Meni se najviše svidio Sveznalica jer je bio naj pametniji i jer je jedini čitao knjige a volim takve likove. Pogotovo volim životinje kao likove i Sveznalica mi se jako svidio!🙂

      1. Josyfine, kako znaš da sam pročitao puno knjiga? Ne znam koji još likovi čitaju knjige jer puno čitam avanturističke, znanstvene i akcijske knjige kao Eragon, Harry Potter, 39 tragova…

        1. Znam da si pročitao puno knjiga jer redovito čitam tvoje komentare🙂. Znaš, ja sam jedna od knjižničarki – administratorica ovog bloga😉. A što se tiče likova koji čitaju knjige – razmisli još malo, sigurna sam da ćeš se sjetiti… Nisam čitala Harry Pottera, ali na filmu je često bio u školskoj knjižnici i listao knjige😉

          1. Ne mogu se sjetiti jer za likove koji čitaju knjige, a da su životinje. Ne znam. Znam samo za Sveznalicu. Knjižničarko Josyfine, primjetio sam da samo vi od svih knjižničarki na blogu ne možete sliku.

  4. Matovilka, kao prvo nije ”našla” nego ”našao”.
    Kao drugo znam da je super!
    Kao treće našao sam je na internetu. Samo napišeš Eragon photos i budeš vidjela puno slika Eragona.

    Znaš li promjeniti sliku? Ako znaš molim te namoj staviti istu kao ja. Ako hoćeš staviti neku sliku nađi dječaka u sredini i oko njege neki ljudi. To su ti glumci koji glume likove iz Eragona! Moja slika ima i Eragon i Safiru ali je i ta dobra.

    Pozdrav!

  5. I Matovilka, drago mi je što djelimo isto mišljenje o Sveznalici! Jednostavno se svakome svide životinje koje pričaju i čitaju, jel’ tako?🙂

  6. mislim da nema previše likova jer svaki od njih ima važnu ulogu u Srećkinu životu. najviše mi se sviđao Sveznalica,a najmanje Collonelo koji je stalno nešto prigovarao.

  7. Najviše mi se sviđa Tajnik jer stalno uzima mjauk iz usta dosadnom Collonellu. Collonello mi se uopće ne sviđa – on je preumišljen.

  8. Mislim da pisac nije uveo previše likova u priču jer su likovi mačaka i njihove osobine simpatični. Matias je prilično grub i bezobrazan prema mačkama i galebici. Sviđa mi se Collonelo jer govori rečenice koje su smiješne.

  9. Ne, nikako ne mislim da ima previše likova! Nisam mogla odabrati koji mi je najdraži jer su svi baš zanimljivi i smiješni. Ovo mi je najdraža knjiga koju sam pročitala i jako mi je zanimljiva i svi su mi likovi super i jako smiješni.🙂😉😀😛
    P.S. Kome je zanimljiva kao i meni neka stavi 3 smailića u Odgovor !

  10. Najviše mi se svidio Sveznalica zbog njegova znanja i marljivosti, najmanje su mi se svidjeli Tajnik i Colonello zato što su se neprestano prepirali!🙂

  11. Najviše mi se svido Sveznalica zato što puno zna, a najmanje Colonello zato što je stalno nešto negodovao i prigovarao.🙂 🙂 🙂

  12. Meni se najviše svidio Sveznalica zato što je stalno gledao u enciklopediju. Najmanje mi se svidjela čimpanza zato što je stalno pila. Knjiga mi se sviđa baš zato što ima puno likova.

  13. Ne mislim da ima puno likova jer je ovako zanimljivije. Najviše mi se svidio Sveznalica jer će uvijek pomoći, a najmanje Collonelo jer stalno govori da mu Tajnik uzima mjauk iz usta i to je onda postalo dosadno.😀

Odgovori

