Matildina čuda

Bio je to nevjerojatan osjećaj. Držala je pogled na čaši, a snaga se sad koncentrirala u malom djeliću svakog oka. Postajala je sve jača. Činilo joj se da milijuni nevidljivih malih ruku izviru iz njezinih očiju i pružaju se prema čaši u koju je zurila (…)
I dalje ne ispuštajući ni glasa, nastavila je u glavi zapovijedati čaši da se prevrne. Vidjela je kako se počinje njihati, kako se nakrivila i zatim uz zveket pala (…)
Kreda! Pogledajte kredu! Sama se miče! (…) I doista, nova je kreda lebdjela pokraj sivocrne ploče. – Ona nešto piše! (…) Kreda je nastavila pisati. Agatha, ja sam Magnus.

Koje te se Matildino čudo najviše dojmilo? Zašto?

Zamisli… Koju bi čudesnu sposobnost volio/voljela imati?

Razmisli… Za što bi ti ta sposobnost poslužila? Što bi sve zahvaljujući njoj mogao/mogla ostvariti?

33 thoughts on “Matildina čuda

  1. Volio bi imati sposobnost pomicanja stvari. Matilda ima telekinezu a to je pomicanje stvari snagom volje. Da mogu micati stvari i ja bi imao telekinezu.
    Bar mislim da se tako zove.🙂😉

    1. Meni se svidjelo što je Matilda imala sposobnost pomicanja stvari!Nisam sigurna koju bih ja sposobnost željela imati!😉

      1. Njuškolizac, da ti kažem neke sposobnosti: čitanje misli i telekineza. Nuškolizac, da li budeš išla pisati na “Ovdje možete razgovarati o knjigama koje volite”?

    1. Ako misliš na Charlie i tvornica čokolade, Vještice i Fantastični gospodin Lisac,ja sam već nešto pisala za vještice, ali mogu još neka pitanja postaviti vama!!!😉

  2. Mene se najviše dojmilo Matildino pomicanje krede zato što mislim da je to bilo jako teško nučiti i Matilda se morala jako potruditi. Željela bih imati sposobnost koja služi tome da se može vidjeti kakva je knjiga preko korica. Je li tužna ili sretna…….. Na taj bih si način mogla lakše izabrati knigu koju tražim. 😉

    1. Haahahhaha, i ja bih željela imati takvu sposobnost Žvaks. Osim toga, željela bih biti nevidljiva jer bih tako mogla razveseliti ljude a to me i samu čini sretnom ( npr. neka siromašna žena koja teško radi izađe iz kuće i ode na posao, a kada se vrati vidi da je cijela kuća pospremljena jer sam ja nevidljiva ušla i pospremila je.) No sve su sposobnosti fora i bilo bi mi super imati i neku drugu sposobnost osim nevidljivosti. Najviše me dojmilo kako je Matilda pisala kredom uz pomoć svojih moći i uspjela uspaničiti g. Grozobradić i stati joj na kraj. Ima li mi netko preporučiti neku knjigu sa čarolijama i moćima ( osim Harria Pottera, Percya Jacksona i Amuleta iz Samarkanda jer sam te knjige već pročitala ) jer takve knjige najviše volim.😀

      1. Imaš knjigu Vještice koju smo uostalom imali za izbor uz Matildu!Meni bi bilo odlično da možeš napisati test,vidjeti rješenja u bilježnici(nakon što predaš test učiteljici) i telepatski ga ispraviti ali to nije moguće i to bi već bilo varanje(ipak nemamo takve sposobnosti pa ćemo se morati baciti na učenje).🙂

  3. Matildina sposobnost mi se jako sviđa. Željela bih je imati. Također bih željela imati sposobnost gledanja u budućnost. Željela bih imati sposobnost takvu da mogu razgovarati sa životinjama.

  4. Žvaks hoćeš li ići na,, ovdje možete razgovarati o knjigama koje volite? Žvaks jesi li čitala knjigu Putovanje na rijeku More ?

  5. To je isti pisac koji je napisao Tajnu perona 13 ( Eva Ibbotson). Knjiga je odlična moraš je pročitati. Ima ti 303 stranice.

  6. Pa naprimjer… ocjenu, itd., ali bilo bi COOL čitati nečije misli. Tad bi znala ko se u mene zaljubio i jesam li nekome baš frend pravi ili onak kad treba pomoć. To bi bilo zakon. A koju sposobnost bi željela ti imati?

    1. Ja bih ti voljela letjeti… Ah, gdje bih sve odletjela, što bih sve otkrila, koga bih sve posjetila! Tko zna ako bih se više vratila!😉
      Željela bih imati moći iscjelitelja kako bih mogla izliječiti one bolesti za koje zasad nema (pravog) lijeka. Bilo bi super kad bih mogla ispunjavati želje, poput neke moćne čarobnice (hm, m0žda kad još malo odrastem? xD Trebam li nešto posebno jesti za to?😉 ) Ili poput zlatne ribice, ali ne tek tako, iz fore nego bih ispunjavala želje onima kojima je pomoć najpotrebnija. Ne bih uvijek voljela znati što će se dogoditi u budućnosti jer život zna biti lijep i zanimljiv upravo zato što je nepredvidljiv, ali nekad bi bilo stvarno dobro, zgodno i korisno imati pokoju viziju, kako se ne bi dogodile neke (jako) loše stvari, katastrofe i sl. Ma i aparatiranje, čitanje misli, nevidljivost i telekineza… I to bi mi dobro došlo kad malo promislim jer bi se i uz pomoć njih moglo pomoći drugima. Ah, puno bih ti ja tih moći htjela imati, bolje da stanem s nabrajanjem, je l da? 😉 Ali eto, baš mi je drago što si pitala.🙂

      1. Carobnice,sviđa mi se tvoje razmišljanje i baš si puno maštala! Ja bih kao i ti voljela imati moć letenja zato što jakooo volim putovati negdje a ovako bih mogla za kratko vrijeme biti na svome odredištu(a imala bih i bolji pogled,zar ne?).

    1. Slažem se s tobom, Gaby. Misli su naše privatne stvari, ne bi bilo lijepo kada bi netko mogao “pročitati” ono o čemu razmišljamo. Zato imamo izbor da sami drugima kažemo o čemu razmišljamo, a uvijek možemo nešto prešutjeti ako ne želimo to podijeliti s drugima.

  7. Neka, sve ok, Valentina, i ja sam. Ovo pitanje i je za to – zamisli što bi sve bilo kad bi bilo…
    Mi ti ovdje samo malo maštamo, Gaby. 🙂

  8. Znam da maštate, ali svejedno. Nemam ništa protiv maštanja, ali razmislite kakve biste posljedice imale. Ako promjenite prošlost, promjenit ćete i budućnost. Ja nemam ništa protiv toga, ali i to ima svoje posljedice i razmislite kakve bi posljedice bile pa mi napišite. Može?🙂 I Valentina, nisi se zaletjela samo ti. Svi se nekad zaletimo.😀

  9. Ja bih voljela imati sposobnost pomicanja stvari, razgovaranja sa životinjama i sposobnost nevidljivosti. Zapravo ne bih baš morala biti nevidljiva, bitno da me ljudi ne primjete.🙂

Odgovori

