Evo već šeste knjige o kojoj ćemo zajedno raspravljati!

Nakon knjiga iz hrvatske i britanske kulture vrijeme je za promjenu :) ! Pronašli smo jedan književni biser čiji je autor iz dalekog Čilea – iz Južne Amerike:

Autor je obećao svojoj djeci napisati knjigu o tome kako ljudi uništavaju svoj okoliš, kako ranjavaju prirodu, pa i sami sebe. Tako je nastala ova priča o pustolovinama Zorbasa, “velikog, crnog i debelog“ mačka koji zbog svojeg osjećaja časti obeća da će se brinuti o ptiću galebice koju je na moru zahvatila naftna mrlja, ta crna kuga. Prije svoje smrti ona ostavlja Zorbasu jaje koje je upravo snijela…

Odgovore na pitanja Što će Zorbas učiniti s jajetom i Kako mačak može naučiti galeba letjeti potražite u knjizi – sigurno ćete se iznenaditi ;) !

Klikom na logotip provjeri u online katalogu knjižnice ima li još koji slobodan primjerak ove knjige🙂 :

 

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

22 thoughts on “Evo već šeste knjige o kojoj ćemo zajedno raspravljati!

  1. Ovu sam knjigu već čitala i jako mi se svidjela. Jako sam se iznenadila kad sam pročitala kako je mačak galeba naučio letjeti. Ovo je jedna od mojih najdražih knjiga i jako sam sretna što ću je ovdje s ostalim Tragačima moći komentirati.

  2. Ova knjiga je jako poučna i mislim da će ti se svidjeti Aurora (Cool Peace). Knjiga ima samo 100 stranica ali je fantastična! Moraš ju pročitati! Ovo je knjiga koju moraju pročitati svi Životinjoljubci!
    🙂😉

  3. To mi je najdraža knjiga!!!!!!!!!😀😀
    Knjiga mi se jako sviđa a nadam se da će se svidjeti i vama!!!!!!😀😀😀❤❤❤
    Jako volim tu knjigu!

  4. Već sam posudila ovu knjigu, nažalost nisam imala vremena čitati ali ću danas sigurno!!🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

  5. Tu knjigu nisam čitala. Čini mi se zanimljiva. Jedva čekam da otkrijem kako je mačak galeba naučio letjeti. Jurim u knjižnicu!

Odgovori

