Snješkina noćna mora

Prvo, bila je doista strašna. Nekoć je bila poznata sportašica i još je uvijek imala snažne mišiće. Nazirali su se na njezinu bikovskom vratu, u širokim plećima, debelim rukama, žilavim zglobovima i snažnim nogama. Kad biste je pogledali, pomislili biste da ta savija željezne šipke i telefonski imenik cijepa u komadu. Lice joj, bojim se, nije bilo ni lijepo ni ljubazno (…)

Ukratko, više je nalikovala na krvožednog lovca nego na ravnateljicu škole.

Gospođica Slatkić, veoma draga i divna učiteljica, u djetinjstvu je živjela sa svojom tetkom gospođicom Grozobrad, strašnom i okrutnom ravnateljicom škole. Snješka, a to je nadimak učiteljice Slatkić, od Grozobradice je mnogo toga pretrpjela. Zapravo, tetka joj je život pretvorila u noćnu moru pa se Snješka na kraju toliko bojala da bi počela drhtati kad bi Grozobradica upala u sobu.

Kako si se osjećao/la dok si čitao/la opis ravnateljice i njenog ponašanja prema učiteljici Slatkić i učenicima?

Da si ti na mjestu gospođice Slatkić, bi li joj se suprotstavio/la? Kako?

Kakav bi, prema tvom mišljenju, trebao biti ravnatelj škole?

8 thoughts on “Snješkina noćna mora

  1. Dok sam čitala opis ravnateljice osjećala sam čuđenje i zamišljala sam kako bi izgledala takva ravnateljica. Po mom mišljenju, ravnateljica bi trebala biti draga, uljudna i pažljiva osoba za koju bi znali da nam je spremna pomoći.

  2. Osjećala sam se sretno što moji roditelji nisu takvi te čuđenje jer nisam mogla zamisliti da netko uopće može biti takav prema nekom.
    Po meni ravnateljica bi trebala biti uljudna, dobra i uvijek spremna pomoći.
    Da sam na mjestu gospođe Slatkić stvarno ne znam što bih učinila.

    1. Bilo mi je strašno čitati opis ravnateljice, ne mogu zamisliti kako netko može biti tako zao, a pogotovo ravnateljica neke škole. Da sam gospođica Slatkić, nekome bi se obratila, ali mislim da se ne bi mogla osobno suprotstaviti zato što bi bila puno jača od mene!

  3. Kada sam čitala opis gospođe Grozobradić, zamislila sam se kako bi izgledala takva ravnateljica u našoj školi i kako bi se ponašala prema učenicima. Malo bi se bojala suprodstaviti gospođi G. sama, ali bih okupila svoje prijatelje i profesore i zajedno bi joj stali na kraj, jer dvije glave znaju više od jedne. Po mojem mišljenju ravnatelj je dužan biti pristojan i obziran prema kolegama i učenicima, treba pomagati drugima i brinuti za školu, a ne pustiti da ga se drugi boje i rade sve za njega, kao gospođa G. Pisac je opisao gospođu G. sa mnogo epiteta i slika i to mi se jako sviđa.😀

  4. Kad sam čitala opis ravnateljice, osjećala sam se strašno. Nisam mogla zamisliti da netko može biti toliko užasan. Mislim da se gospođica Grozobrad nije uopće lijepo ponašala prema gospođici Satkić i učenicima. Da sam na mjestu gospođice Slatkić, nekako bih pokušala svladati gospođicu Grozobrad. Po meni bi ravnateljica trebala biti blaga i razumna gospođa koju uvijek možeš pitati za savjet ili tražiti pomoć.

  5. Dok sam čitala opis ravnateljice, osjećala sam tugu i bijes. Tugu zato što mi je bilo žao učenika koji su to morali trpjeti, a bijes zato što se nitko nije usudio otpustiti ju. Da sam ja gospođica Slatkić ja bih se suprostavila ravnateljici ,a i ako dobijem otkaz osjećati ću se dobro. Po mom bi mišljenju ravnateljica trebala biti osoba koja razumije djecu, koja, čak i kad je ljuta ne zaboravi da je i ona bila dijete. Ravnateljica mora znati razumjeti probleme djece.

    1. Da, zato što je ona, kako kaže njeno ime, slatka!! Ako je slatka, onda je i brižna i dobra i uljudna i ima sve potrebne osobine za rad s djecom!!!😉🙂😉🙂🙂😉😉

Odgovori

