Matilda napada :-)

Matildini roditelji nemaju razumijevanja za njenu ljubav prema knjigama. Čitanje je za njih besmislena i uzaludna aktivnost pa ni za Matildu, koja iznad svega voli čitanje, ne mare puno. Njezin otac, prodavač automobila koji zarađuje varanjem kupaca, često je grub prema njoj pa ona pronalazi razne domišljate načine kako bi kaznila to njegovo ponašanje…

Prigovaraju li i tebi, kao Matildi, roditelji kada puno čitaš?

Što misliš o kaznama i poukama koje je Matilda smišljala za svog tatu? Je li trebala tako postupiti?

Kako bi ti postupio/la na njezinom mjestu?

21 thoughts on “Matilda napada :-)

  1. Mislim da nije bilo uredu od Matildinih roditelja da tako postupaju prema njoj. Istina da nije lijepo smjestiti nekome a pogotovo roditelju, ali pošto su njezini roditelji bili zli prema njoj ona je morala nekako tome stati na kraj. Mislim da je za tako dobre kazne bila potrebna mudra glava a Matilda je mudre glave, ali isto tako mislim da nije bilo lijepo što je tati postavljala kazne, ali mislim da bih i ja isto tako postupila da sam na njenom mjestu.

  2. Mislim da su Matildini roditelji pregrubi prema Matildi. Mislim da je Matilda dobro postupila jer se trebala izboriti za sebe, ali ipak nije bilo lijepo da im tako smjesti. Da sam ja na Matildinu mjestu postupila bih isto kao i ona.

    1. Matilda je smislila dobru kaznu za svoga oca, nije lijepo smjestiti drugima, ali ona nije imala drugi izlaz! Mene moji roditelji ne zaustavljaju u čitanju, štoviše, vole kada čitam.😉

  3. Mama mi prigovara kad imam lektiru, a čitam druge knjige. Mislim da nije dobro raditi loše stvari drugim ljudima, ali Matilda je samo “uzvraćala udarac”. Ja bih pokušala razgovarati s roditeljima.😉

  4. sljedeći tjedan budem vidio ima li u knjižnici Matilde! Tragači, moram vas nešto pitati a to je zašto mnogi ne idu pisati na Ovdje možete razgovarati o knjigama koje volite?

  5. Moji se roditelji ne ponašaju tako. Podupiru me u svemu što želim. Matilda je postupila pomalo grubo,ali ipak treba se izboriti za sebe… To se čini razgovorom, ali Matildini roditelji ne znaju razgovarati… Matilda je jako dobra djevojčica. S roditeljima je bila strpljiva. Ja bih učinila isto, čak puno prije… Moje osvete bih bile blaže od Matildinih. Ali ja nemam tih problema zato što su moji roditelji najbolji na svijetu! Podupiru i moje najluđe ideje, a vjerujte mi meni svašta zna pasti na pamet!

  6. Matildini roditelji su grubi i nepošteni prema njoj, a ona je radi ljutnje i pritiska morala tome stati na kraj, pa ček i na malo zločestiji način. Ali Matildini roditelji su to zaslužili. Oni su voljeli njezinog brata, a nju su radi nevoljenja televizije i (po njima) previše čitanja odbacili. Ja nisam bila u takvoj situaciji, naprotiv, moji
    roditelji vole kad čitam jer mogu puno naučiti i proširiti riječnik. Ali najsmješnije u knjizi su mi njezine osvete roditeljima, pogotovo kada je tati u najdraži šešir stavila ljepilo koje se jako teško odljepi pa je tata morao pošišati cijelu kosu. Hhahahahah! Voljela bih da se snimi film Matilda, ja bihg ga prva gledala u kinu!😀

    1. Imaš sreće.😀 Film je već snimljen. Režirao ga je Danny DeVito 1996 godine. Potraži ga u svojoj knjižnici ili videoteci. Nakon što ga pogledaš podijeli s nama ovdje na Blogu svoje dojmove.

  7. Meni se roditelji ljute samo ako zbog knjige nešto ne napravim ili ako stalno čitam istu knjigu. Ja bih postupila isto kao Matilda premda je to bilo ‘zločesto’, ali ako ih je htjela imalo urazumiti trebala je to napraviti.

  8. Moji su roditelji jako zadovoljni kada puno čitam iako to u zadnje vrijeme ne stignem baš puno, zapravo skoro samo lektiru.
    Mislim da nije trebala biti baš tako jako gruba prema njemu. Možda je trebala biti i malo blaža.
    Ja ipak ne bih bila tako okrutna.

  9. Moji roditelji mene podržavaju u tome što puno čitam. Volim to i njima to ne smeta. Zato ih volim. Matilda je sasvim dobro postupila u kažnjavanju svog tate. On je ljubomorni patuljak. Matilda je nadzemaljsko biće za njega i on bi ju trebao podržavati u njenoj odluci. Ja bih također tako postupila jer njezin otac zaslužuje strahovitu kaznu. Buuuaaa!

  10. Meni roditelji ne prigovaraju nego me podržavaju u tome. Mislim da su kazne prestroge, ali on to zaslužuje. Ja bi roditeljima to objasnila, a ako me ne bi poslušali kaznila bi ih.

  11. Knjiga mi se jako svidjela. Vrlo je zanimljiva.
    Mislim da Matilda nije trebala biti toliko gruba, ali je ispravno postupila.
    I mislim da nije u redu da roditelji sputavaju djecu i zabranjuju im čitanje knjiga. Moji su roditelji jako sretni kada vide da čitam knjige i to mi ne zabranjuju nego me potiču.

  12. Meni roditelji nikada ne prigovaraju što puno čitam. Štoviše, drago im je.
    Mislim da je Matilda trebala tako postupiti zato što je njezin tata bio dvostruko više bezobrazniji prema njoj. Te kazne su sitnica parema onome što je sve Matildi napravio njezin tata. Na njezinom mjestu bih prvo razgovarala s roditeljima, a onda bih vidjela koliko bi me poslušali.

  13. Mene roditelji podupiru i drago im je što puno čitam, ne razumijem Matildinog tatu i mamu!?
    Mislim da je postupila dobro i domišljato, napokon je napravila što je htjela!

  14. Moji roditelji nisu ljuti kada čitam, ali se naljute kada “previše” čitam pa zaboravim na svoje obaveze. Ne znam kako vas roditelji kažnjavaju (ako vas kažnjavaju), ali ja najčešće dobijem zabranu čitanja knjiga koje nisu lektira ili školski udžbenici.

Odgovori

