Neobična djevojčica Matilda

Matilda je tankoćutna i vrlo bistra djevojčica. Kad su joj bile tri godine, znala  je čitati. S četiri godine provodila je vrijeme u knjižnici čitajući Velika iščekivanja Charlesa Dickensa i brojne druge knjige za odrasle. Dok su ostali članovi njene obitelji cijele dane provodili gledajući televiziju, ona je najviše uživala u čitanju. Kad je sa šest i pol godina krenula u školu, otkrilo se da bez imalo muke množi četrnaest puta devetnaest te da je, bez sumnje, čudo od djeteta. Njena bezgranična darovitost, duhovitost i dobrota pokrenuli su niz neobičnih događaja…

Sviđa li ti se knjiga o ovoj neobičnoj djevojčici?

Sviđa li ti se lik Matilde? Zašto?

Prepoznaješ li u Matildi neku od svojih osobina? Koju?

24 thoughts on “Neobična djevojčica Matilda

  1. Sviđa mi se lik Matilde zato što je dobroćudna, pametna i nepravi se važna. I ja sam kao Matilda počela rano čitati i pisati. Krenula sam sa šest godina u školu kao i Matilda. Najveća nam je sličnost ta što obadvije obožavamo čitati.

  2. Sviđa mi se Matilda zato što je dobroćudna, pametna i skromna. Ima silan dar, a kao da toga nije svijesna. Svi ju hvale osim mame i tate. Teško je biti bez podrške roditelja. Cijela je obitelj luda za televizorom. Njezin je brat Miha miljenik roditelja. Sama je naučila čitati. Divim se Matildi i uzor mi je.

  3. Žao mi je što je roditelji ne vole, a ludi su za telkom. Baš mi je drago da je ostala sa učiteljicom Snješkom.

  4. Već prije sam pročitala knjigu Matilda i jako mi se svidio glavni lik, djevojčica sa velikim znanjem koja je kasnije imala moć da sa očima pomiče stvari. Njezini roditelji uopće nisu marili i brinuli za nju, oni su voljeli Matildinog brata i televiziju i sve ostalo osim novca, slave, ugleda i serija nije bilo bitno, pa tako ni Matilda. Ružno je od Matildinog brata što nije pomogao sestri već ju je ignorirao kao i roditelji. Ja kao i Matilda jako volim otkrivati nove knjige i stvari, rano sam počela pisati i čitati ( i računati!) kao ona i isto tako JAKO volim čitati.Ipak je na kraju sve ispalo dobro jer je Matilda pripala teti Snješki koja je jako dobra, marljiva i brižna učiteljica. Najsmiješnije u knjizi su mi zamke koje je Matilda za osvetu pripremala roditeljima i bratu iako to nije bilo lijepo od nje, ali ponekad kada te netko omalovažava i vrijeđa moraš se obraniti i prekinuti to pa makar to bilo na teži način, zar ne? Matilda mi je jedna od najdražih likova iz knjiga.😀😀😀😀
    P.S. Pozdrav!!!

  5. Sviđa mi se lik Matilde zato što kao i ja voli čitati. Ona nije umišljena i televizor joj nije jedina zanimacija. Roditelji ju zanemaruju i ne poštuju njezinu osobnost i njezine sposobnosti. Teta Sniježana je za mene najbolji lik u knjizi zbog toga što prihvaća Matildu i podržava je.

    1. Da, to je čudno što Matilda nije posegnula za suvremenim napravama, nego je ostala ‘pri svijesti'(PAMETNA I PLEMENITA)!

  6. Iz svega ovoga što sam pročitao zaključujem da je knjiga jako dobra! Posudit ću je nakon što pročitam ove koje sam posudio.

  7. Matilda mi sa jako sviđa, i knjiga i djevojčica. Već sam pročitala knjigu ali pročitati ću je opet. Da se malo prisjetim. Matilda mi se sviđa jer je dobra, poslušna, poštena…Matilda mi se također jako sviđa jer je bez podrške roditelja sve uspjela sama: naučila je pisati, čitati, množiti, računati… a sve je to jako važno da bi postigao neki uspjeh. Matilda mi se također jako sviđa jer smo pomalo slične; i Matilda i ja volimo čitati, zbog toga mi je još zanimljivije čitati knjigu. Knjiga mi se čini jako zanimljiva i na prvi pogled, zbog čega mi je još zanimljivije čitati.

    P.S. Divim se Matildi i ona mi je uzor. Kad bih je barem jednom upoznala.🙂🙂😛 :*🙂🙂😛 :*

    1. Djelim mišljenje s tobom, Velma! Ali…što ako je Matilda samo lik?? Ipak, i da Matilda nije stvarna, sigurno ćemo nekada upoznati Matildu u našem svijetu, ali vjerojatno će nažalost ta Matilda ili neka druga imati iste probleme kao ova iz knjige!

  8. Izgleda da su se mnogi Tragači prepoznali u Matildi, čini se da imamo posla s puno oštroumnih mladih ljudi koji silno vole čitati! 🙂

    Meni su se uz Matildinu oštoroumnost i ljubav prema čitanju osobito svidjele još dvije njene osobine: hrabrost da se suprostavi roditeljima i gospođici Grozobrad te odvažnost da se izbori za novi život s gospođicom Slatkić.

  9. Meni se ova knjiga sviđa jer je jako zabavna. Matilda je hrabra i dobroćudna i to mi se sviđa kod nje. Ja jaakoo volim čitati, kao i ona.

  10. Meni se Matilda jako svidjela zato što je sama naučila čitati,pisati i ostale sposobnosti.Sviđa mi se zato što se nije hvalila svojim znanjima i vještinama nego je više to zadržala za sebe i bila je strpljiva sa svojim roditeljima.Matilda mi se svidjela i kao i ostali s njom djelim osobinu što volim čitati!!🙂

  11. Knjiga Matilda mi se svidjela jer mi se kod Matilde sviđa što voli čitati i što nije trpjela da ju roditelji ponižavaju nego se suprostavila. Sviđa mi se i što se Matilda nije hvalila ogromnim znanjem koje ima. Između nas dvije su sličnosti da obje volimo knjige i računanje.

  12. Knjiga o Matildi mi se jako svidjela zato što je Matilda sama naučila čitati, pisati, i bila je jako pametna i inteligentna. I nije bila umišljena kao njezini roditelji. Ja se prepoznajem u Matildinom liku samo što volimo čitati. Ali ja nisam sama naučla čitati i pisati. 😉

    1. Hvala ti, Načitana! Drago mi je što sam pogodila ukus svih vas i što vam se sviđa, i meni se sviđaju vaše slike.🙂🙂

    1. Cats, da li se meni čini ili si ti nova u Tragačima! U svakom slučaju, drago mi je što nas je više!!!🙂🙂🙂🙂🙂

  13. Knjiga mi se svidjela jer je neobična i puna životnih pouka.Matilda mi je vrlo slična jer i ja volim čitati,ali namam čarobne moći!😦

Odgovori

