Travanjska knjiga za traganje

Često slušamo kako djeca ne vole knjige ni čitanje. Pa onda čujemo kako ih roditelji tjeraju da pročitaju bar nešto, makar školsku lektiru. Je li uistinu uvijek tako ili postoje djeca koja u čitanju uživaju, veseleći se svakom slobodnom trenutku koji mogu provesti uz svoje omiljene književne junake?

Potražimo odgovor u tragačkoj travanjskoj knjizi: legendarnoj Matildi poznatog dječjeg pisca Roalda Dahla!

Požurite posuditi Matildu i otkrijte kako će se ova pametna, hrabra i odlučna djevojčica, čija obitelj nema razumijevanja za nju, nositi sa životnim poteškoćama. A progutate li ju u dva dana, bez brige – imamo nove poslastice istoga pisca spremne za vas: Charlie i tvornica čokolade, Vještice te Fantastični gospodin Lisac!

Provjeri u web katalogu svoje Knjižnice ima li koji slobodan primjerak travanjske knjige!

 

20 thoughts on “Travanjska knjiga za traganje

  1. Matildu sam već jednom pročitala. Jako mi je zanimljiva i napeta. Pročitala sam sve knjige Roalda Dahla. Sve su kao i Matilda jako zanimljive. Matovilko komentirat ćemo samo Matildu. 🙂

      1. I ja sam sa razredom gledala predstavu koja mi se jako dopala jer je bila napravljena šaljivo, samo je mana bila da je trajalo kratko

  2. Ja sam tek nedavno posudila Matildu u knjižnici….. Ali po komentarima i po kratkom sadržaju na knjizi čini mi se jako zabavna! xDxDxD

Odgovori

