Ivan je pronašao utočište

Ivan se nalazi na zagrebačkom Glavnom kolodvoru. Kupuje kartu za Split, a odande će brodom na Brač kamo je naumio pobjeći. Pomalo osjeća zebnju zbog svoje odluke. I dok se pita što učiniti, s razglasa čuje najavu za brzi vlak koji vozi do Vinkovaca. “Vinkovci! Pa, da! Pa to je još bolje mjesto za bijeg od usamljene uvale. I na Braču nikoga ne poznaje, a u Vinkovcima…

Ivan je u Vinkovcima pronašao sigurno utočište kod bake i dide.

Koliko su tvoje bake i djedovi tvoje sigurno utočište?

U kojim situacijama su ti oni pomogli pronaći rješenje nekog problema ili te zaštitili od možda prestrogih roditelja, vlastite braće, zlonamjernih vršnjaka…?

U Slavoniji su baka i dida, a kako se u tvom kraju kaže za baku i djeda?

Misliš li da provodiš dovoljno vremena s bakom i djedom i što te najviše veseli u zajedničkom druženju?

21 thoughts on “Ivan je pronašao utočište

  1. Moja baka i djed su uvijek bili moja sigurna luka, u njih sam se mogla pouzdati svaki put. Kada su mi roditelji previše strogi i ozbiljni oni me uvijek štite i brane. Moj djed zna popraviti što god mu dadeš, a baka zna lijepo šivati. Super mi je kada mi baka ili djed pričaju priče “kad su oni bili djeca”. Tada zapravo vidim koliko se mladež promijenila od nekada. Prije je djeci najveselije bilo skupiti se na ulici i igrati se loptama krpenjačama, lastikom, kamenčićima, češerima, lutkama…. A danas djeca više vole mobitele, kompjutore, virtualan svijet i sl. Sve u svemu, volim svoju baku i djeda i nikada ih neću zaboraviti.❤

  2. P.S. Neki moji prijatelji zovu svoju baku i djeda “nana” ili “nona” i “dida” ali ja ih zovem samo baka i djed.

  3. Baka i djed me uvijek oraspolože kad me netko zadirkuje. Djed to pokušava riješiti šalama, a baka razgovorom. Baka voli samnom čitati Bibliju i ići samnom u crkvu. Djed voli sa mnom raditi po vrtu i po kući. Baka odlično kuha i uvijek je spremna na razgovor ,a djed je smiješan i voli popravljati stvari. Ja ih zovem baka i djed.

  4. Mene baka i djed uvijek utješe i pomognu mi oko problema. Baka voli sa mnom čitati i gledati TV, a djed voli sa mnom roštiljati, zasađivati itd. Kad god imam problema oni se za mene pobrinu i pomognu mi. Zovem ih baka i djed.

  5. Nemam djeda,no za njega imam zamjenu “ujaka”.S njim sam često na traktoru
    (samo subotom idemo k baki) i pomažem mu.Moja baka Marija radi odlične dizane kolače,pogotovo s makom i grožđicama “za prste polizat” (ja joj pomažem). Kod njih sam samo subotom,ponekad prespavamo na nedjelju pa sam puno s njima.

  6. Znate što? Mi tragači možemo organizirati sastanak kod bake tragačice Ive na kojem će biti kolači od tragačice Ive i nešto sa roštilja tragačice Mie i onda idemo na duuuuugu vožnju s traktorom, šta kažete? hahhaahahahha😀😀

  7. Moji baka i djed su jako super.Kod djeda dođem kada su bratići tamo i onda se s njima igram, a onda kasnije popričam sa djedom.Kod bake i djeda mi je jako lijepo i tamo sam ostajao prespavati kada su mama i tata negdje otišli.

  8. Imam dvije bake i jednog djeda. Jednu baku zovem baka, a drugu bakica. To je zato što mi je bakica dok sam bila mala pričala priču o Crvenkapici, vuku i bakici. I tako je ona ostala bakica. Moje bake i djed su jaaaaaaako popustljivi. (Na užas mojih roditelja.) S bakom volim mijesiti tijesto i raditi rezance. S bakicom volim peći kolače, slagati puzzzle i igrati Čovječe ne ljuti se. S djedom volim šetati i brinuti se o njegovim domaćim životinjama. Ja JAKO volim svoje bake i djeda!

  9. Kad dođem kod svojih baka i djeda uvijek mi pripreme specijalitete koje ja obožavam jesti. Kod bakice uvijek naručim meso na naglo sa krumpirićima, juhu i zelje salatu. Kod bake uvijek naručim dimljeni buncek. To su mi najdraža jela. Kod kuće moram jesti sve. Bez obzira volim li to ili ne. Kod baka uvijek mogu birati što ću jesti. 🙂 😉

    P.S. Kad me roditelji pitaju što sam jela kod baka, uvijek im spomenem isto jelo. Oni pitaju: “Zar opet?”

  10. Izgleda da se kod bakica i dedeka fino papa, njam, njam. Kad malo bolje razmislim i ja pamtim bakine češke knedličke, dizane kolače, kompote od raznog voća, ali i puno ljubavi, priča iz bakinog djetinjstva i mladosti, mirisa oprane posteljine i dunja s ormara, naboranih starih ruku koje češljaju moju kosu uz češku pjesmicu, velikog vrta u kojemu su u jednom redu bile posađene jagode, samo za mene i mog brata…

Odgovori

