Knjiga za traganje u ožujku

Prijedlog za traganje u ožujku jest knjiga Moji grafiti koju su ”zajedničkim snagama” napisala tri autora, dva Zagrepčana, Robert Mlinarec i Ratko Bjelčić i jedan Vinkovčanin, Vladimir Bakarić.

Ovi autori su pravi tragači neobičnih situacija

što ćemo zajednički otkriti kroz slijedeća četiri tjedna,

stoga požurite u knjižnicu po knjigu.🙂

Klik na logotip vodi vas do kataloga knjižnica gdje možete provjeriti ima li koji slobodan primjerak knjige:

                

13 thoughts on “Knjiga za traganje u ožujku

  1. Moji grafiti su mi bili duhoviti i zanimljivi. Pratiti put jednog nestašnog dječaka bilo je zanimljivo, ali prava poslastica se krije na kraju knjige. O čemu se radi, otkrit će oni koji je budu čitali🙂

  2. Sviđa mi se naslovna stranica i ova knjiga mi se čini dobra. Evo, već jurim u knjižnicu! Nadam se da je ostao koji primjerak!🙂

  3. Ovu sam knjigu već čitala. Jako mi se svidjela. U početku je bila malo dosadna, ali mi se svidjela. Jedva čekam da je ponovno pročitam.
    🙂

  4. Samo da dodam važan podatak: knjiga “Moji grafiti” dobila je 2006. godine nagradu “Mato Lovrak” za najbolju knjigu za mladež!

  5. Ivan ima loše ocijene pa bježi od kuće baki i djedu u Vinkovce. Smješni su mi Ivanovi događaji u vlakovima. Ivanova odluka bila je pogrešna. Na svom je putovanju bio jako samostalan.

  6. Knjga je jako zanimljiva Cats! Moraš je pročitati! Na nekim je mjestima i pomalo smiješna, naprimjer kako je ostao u wc- u cijelo putovanje, ha,ha,ha…

Odgovori

