Neobično biće

Riješite križaljku poznatih likova iz vaših omiljenih knjiga i otkrit će te neobično biće romana Tajna perona 13.🙂

 

  1. Obožavam knjige i čitanje! Po cijela poslijepodneva sjedim i čitam, obično uz lončić vruće čokolade. Knjige me odnose u nove svjetove i upoznaju s neobičnim ljudima čiji su životi tako uzbudljivi. I tako, sjedeći u svom sobičku u malom selu, proputovala sam cijeli svijet. Roald Dahl je o meni napisao urnebesno smiješan roman.🙂
  2. Tri puta mjesečno pišem dnevnik. Imam mamu i tatu, djedove i bake, Ivana, Luku, Doru i Nikolinu. Pišem o običnim i neobičnim, sretnim i nesretnim, zgodnim i nezgodnim trenutcima u životu koje želim sačuvati zauvijek. Prepoznajete li me?😉
  3. Pridružite se meni i mojim prijateljima Julianu, Dicku, Anne i psu Timmyju u nizu uzbudljivih pustolovina!  Prepoznat ćete me po kratkoj, dječački ošišanoj kosi, običnoj majici i trapericama. Odazivam se samo na mušku inačicu mog imena. Je ste li već pogodili tko sam?😉
  4. Ta moja mama, poput kamikaze ujutro upada u moju sobu iako na vratima piše Zabranjen ulaz svima , a naročito mami. Jer moja je mama kriva baš za sve, što me budi kad mi se spava, jer me tjera u krevet kad mi se ne spava, zato što mi ne želi kupiti igrice ili petarde i za još puno toga. Ako do sada niste čitali knjigu o meni koju je napisao Zoran Pongrašić, svakako to učinite sada i provjerite da li je moja mama zaista kriva za sve.🙂
  5. Mene sigurno već poznajete jer sam jedan od glavnih junaka napetih romana Ante Gardaša u kojima sam  uvijek  pri ruci Mironu i Meliti u rješavanju kojekakvih zavrzlama. Dolazim iz Kopačeva i pravo mi je ime Varga Zoltan, a vi morate otkriti i upisati moj nadimak.😉
  6. U čokoladici sam pronašao srećku. To je ustvari ulaznica za posjet najpoznatijoj tvornici čokolade u koju još nitko nije zavirio. Tko sam ja?😉

                                                   ? RJEŠENJE: _ _ _ _ _ _

🙂 Bi ste li ovo neobično biće željeli imati za kućnog ljubimca?

🙂 Opišite kako bi ste se zajedno družili?

14 thoughts on “Neobično biće

  1. Maglac je to čudnovato biće. Dakako da bih ga htjela imati zabavljao bi me. Samo bi mu promijenila ime u neko neobičnije jer je on neobično biće. Nazvala bi ga naprimjer, Megust.😀

  2. 1. Matilda
    2. Paulina
    3. Georgina
    4. Berislav
    5. Eukaliptus
    6. Charlie

    Konačno rješenje: Maglac

    Voljela bih imati Maglaca za kućnog ljubimca.Zajedno bi smo se igrali i družili.Svaki bi me dan pratio u školu. Lijepo bi se zabavljali.🙂

  3. 1.Matilda
    2.Paulina
    3.Georgina(George)
    4.Berislav
    5.Eukaliptus
    6.Charlie
    Riješenje:Maglac

    Voljela bih imati maglaca za ljubimca.I to ženskog.Svakog dana bih joj puštala glazbu.Potom bi se igrali u magli.I kada bi nestalo magle crtale bi po zamagljenom prozoru.Zvala bih ju Magie.Bilo bi nam odlično.

  4. 1. Matilda
    2.Paulina
    3. George ( Georgina)
    4.Berislav
    5. Eukaliptus
    6. Charlie

    Riješenje je maglac.
    Voljela bih ga imati za kućnog ljubimca. Zajedno bi smo šetali gradom i promatrali oblake a kada bi nam postalo dosadno on bi “zamaglio “nebo. Bilo bi nam zabavno i veselo.
    Zvala bih ga Timmy.🙂

    1. Zanimljivo, tragačice Emma. Zaista bi bilo zabavno “zamagliti” nebo. A kako bi tek bilo zabavno kada bi “zamaglio” čitav grad? Što bi se sve moglo događati u maglovitom gradu? Zaista zanimljivo!🙂

  5. Ja sam tek sad skužila da nisam napisala komentar! Napisati ću ga sad jer želim biti uključena u sve na blogu! Pa, evo ga:
    1. Matilda
    2.Paulina
    3.George (Georgina)
    4. Berislav
    5. Eukaliptus
    6. Charlie

    Riješenje je maglac. Ja bih se s njim igrala. Puštala bih glazbu te bi on zamaglio moju sobu. Radili bi smo oblike od oblaka i lebdjeli na njima… Zvala bih ga Pahulja…

Odgovori

