Arno i Điđi

Nakon prijateljstva, pomoći i ljubavi koje mu je Điđi pružio, Arno ga je ipak, kad se jednom razljutio, snažno udario nogom. Nakon toga je Điđi otišao, ali mu je ipak na kraju oprostio i vratio se svom prijatelju.

 

Da si na Điđijevom mjestu, bi li mu ti oprostio? Zašto?

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

10 thoughts on “Arno i Điđi

  1. Da sam ja na Điđijevu mjestu oprostila bih Arnu zato što znam da Arno voli Điđija,a i Điđi voli Arna.Ali ako bi me stalno udarao ne bih mu oprostila🙂

  2. Oprostila bih mu jer ipak Arno voli Điđija a i svatko može imati loš dan. Ali kada bi se to svaki dan ponavljalo otišla bih i više se nikada ne bih vratila.

  3. Arno je bio jako ljut kada je šutnuo Điđija,pa mislim da Arno nikada ne bi šutnuo Điđija iz čista mira. Arnu je to bila stresna situacija. Da sam ja na Điđijevom mijestu ne bi otišla. Kada bi se to ponovilo otišla bi.

  4. Oprostila bih mu zato jer je Arno prvi koji je tako jako volio Điđija i o njemu se skrbio. Da u tom trenu nije bio ljut sigurna sam da ga nikada ne bi udario ili mu što loše napravio.

  5. Da sam ja na Điđijevom mjestu ja bih mu oprostio.Svakom se može dogoditi da djeluje nepromišljeno i da povrijedi nekog.Važno je to uvidjeti i promijeniti na bolje. Tako i ja znam ponekad povrijediti prijatelja ali mu se uvijek ispričam.

Odgovori

