Pustolovine Arna i Điđija – nekoliko pitanja :)

Logotip Unicefove kampanjeLogotip Unicefove kampanje

Sjećaš li se događaja u knjizi kada je dječak iz šestog razreda Arnu uzeo školsku torbu i od njega tražio da kleči i moli ga da mu je vrati? Dok je nasilnik to radio, ostali učenici su stajali uokrug i gledali ne miješajući se.

Jesi li ikad doživio ili vidio išta slično?

Što misliš: kako su ostali učenici trebali postupiti u takvoj situaciji? Što bi ti učinio?

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

17 thoughts on “Pustolovine Arna i Điđija – nekoliko pitanja :)

  1. Ja mislim da su ostali učenici trbali obraniti Arna i pozvati učitelje da to riješe!Mislim da je jako zločesto od tog dječaka i ja nikome ne bi poželjela da se nađe u takvoj situaciji iako mislim da ima puno djece kojima drugi učenici uzimaju torbe,tuku,kradu im novce i ostalo!

  2. Nikad nisam bila u ovakvoj situaciji, ali znam kako bih ja postupila. Okupila bih prijatelje te otišla do dežurne učiteljice. Vjerojatno bi to doznao i nasilnikov razrednik i to bi se valjda nekako riješilo🙂

  3. Nisam se našla u toj situaciji.Mislim da to nije u redu i ja to nebi trpjela nego bih prijavila nasilnika učiteljici pa neka dobije kaznu kakvu zaslužuje:/

  4. Iako nisam bila u toj situaciji, ne bih voljela da se to nekome dogodi a najmanje meni i mojim prijateljima jer takav odnos nije primjeren i pristojan. Ako bi se nekome to dogodilo ja bi njoj/njemu pomogla, tj. otišli bi do bilo kojeg učitelja ili učiteljice koji bi taj problem riješili i vjerojatno poduzeli neku mjeru kako se to više ne bi ponovilo.

  5. Ostali učenici su trebali pomoći Arnu ili pozvati učiteljicu da prekine svađu i da tom dječaku iz šestog razreda da kaznu kakvu zaslužuje i da dobije ukor! Ja se nisam nikada našao u takvoj situaciji ali da jesam vjerojatno bi mi moji prijatelji pomogli a i ja bih pomogao svojim prijateljima da se nađu u takvoj situaciji i u svakom slučaju bi obavijestili učiteljicu.

  6. Nisam se našla u takvoj situaciji. Mislim da to nije uredu. ali to se dogodilo mom prijatelju. Ja i ostali učenici smo odmah to otišli prijaviti dežurnom učitelju.Učitelji su smjesta otišli do tog učenika. Mom je prijatelju torba bila vraćena, a učenik koji mu je uzeo torbu išao je pedagogu.

  7. Meni nije jasno zašto nitko od djece nije reagirao. Jesu li se svi bojali nasilnika ili ih jednostavno nije bilo briga što se događa Arnu jer im nije bio prijatelj? Tragači, što vi mislite?

  8. Ja mislim da djeca nisu dobro postupila.Da sam ja na njihovu mjestu pozvala bih učitelja ili učiteljicu.Srećom Arna je spasio Điđi.

  9. Mislim da su djeca trebali pozvati učitelja a ne gledati kako se tuku.Ja da sam na (nepoznatom)djetetovu mjestu otišao bi po učitelja ili učiteljicu.Điđi je dobar pas.Spašava najboljem prijatelju život.

  10. Da se djeca tuku u školi je sasvim normalna stvar,ali kada to preraste u nasilje i maltretiranje,to treba nekome reći. Ako prešutiš da te netko zlostavlja ili da znaš da nekoga zlostavljaju,taj problem postaje stvarno ozbiljan. To se uvijek mora reći.🙂

  11. Mislim da oni koji samo gledaju i promatraju kako neko muči nekog su slični kao zlostavljači. Kad god vidimo tako nešto moramo reagirati, pomoći učeniku, pozvati učitelje ili nešto drugo.Uvijek pomožite tko je u nevolji.

  12. Po mom mišljenju svi su vidjeli nasilje. Postoji puno vrsta zlostavljanja i to svi znaju, a ja mislim da su mnogi doživjeli. Na televiziji su svakodnevno serije i filmovi gdje je potpuno normalno nasilje. I slažem se s Djperom da su promatrači također zlostavljači. Uvijek trebaš pokušati reagirati, ako ne uspiješ, barem znaš da si pokušao..ali najčešće postoji riješenje.😀

  13. Primijetila sam da gotovo svi pišu o prijavama učiteljima.Ja se s time ne bih složila i vjerujem da to ne bi riješilo ništa.Takva djeca ne vole kad se upliću odrasli.Da sam se ikad našla u takvoj situaciji došla bih nasilniku iza leđa i šutnula ga ravno u tur.

  14. Ja se slažem s Elen. Nikad nisam se našao u takvoj neprilici. Ja bi nasilnika šutno u nogu. Nasilnik bi pao na pod. Arno bi pobjegao.

Odgovori

