Prva knjiga za čitanje i raspravu je…

Arno je bio usamljen dječak. Njegovi su se roditelji razveli pa se Arno s majkom preselio u novi dio grada, a u novoj školi i susjedstvu nije pronašao prijatelje. Tata mu se uopće nije javljao, a da stvar bude još gora, dvojica starijih učenika gnjavila su ga i tukla pa se Arno osjećao uistinu loše u svome novom životu. A onda mu je mama kupila kućnog ljubimca, zlatnu ribicu koja mu je dala čudesan dar. Ubrzo je dječak stekao novog prijatelja, psa Điđija i stvari su konačno krenule nabolje…

Ova knjiga govori o važnim stvarima u životu: prijateljstvu i ljubavi, životnim nevoljama, hrabrosti, pomaganju, pogreškama i praštanju.

Sviđa li ti se? Zašto?
Ima li koji slobodan primjerak knjige u tvojoj knjižnici provjeri  u njenom katalogu🙂 :

Narodna knjižnica “Petar Preradović” Bjelovar, Gradska knjižnica Rijeka, Gradska knjižnica Zadar.

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

20 thoughts on “Prva knjiga za čitanje i raspravu je…

  1. Knjiga mi je veoma zanimljiva. Obožavam životinje pa me Adela oduševila. Pas Arno mije veoma simpatičan. Jedva čekam da dođem do zapleta…

  2. Knjiga je super!:) Arno je zaista velik sretnik. Mislim, ne dobije svaki dječak čarobnu ribu i dar da razumije životinje. Ok, dar je imao samo 1 dan, ali ribica mu je ostala. Ali jedno ne kužim. Điđi je dobar pas, samo, kako je Arno zaboravio na dogovor: on ne tuče Điđija, Điđi ne grize njega, te ga je udario. No, na sreću, sve se dobro svršilo.
    P.S. Čestitka autorici i sretan joj rođendan!=)

  3. Pročitala sam knjigu do kraja. Mislim da je super samo mi je bilo žao što je Arno udario Điđija, ali sam bila sretna kada mu se Điđi vratio.🙂

  4. Priča o dječaku Arnu i psu Điđiju ispričana je jednostavno ali s puno emocija i lijepih misli. Svima nam se događa da povrijedimo prijatelje na neki način, ali je važno to spoznati i ispraviti, upravo kao što je i Arno učinio, a i Điđi je napravio veliku stvar, oprostio je. Eto, zato mi se sviđa ova knjiga🙂

  5. Arno mi je jako sladak i sipatičan. Knjiga mi se sviđa
    (svaka čast piscu). Volim kada je u knjigama prikazana ljubav čovijeka i životinje. Jako je lijepo imati prijateljstvo sa životinjom. Također mi se svida to što glavni lik makar je bio zlostavljan nikad nije agresivno uzvraćao. Glavni je lik bio dobra srca, to mi se sviđa.

  6. Knjiga mi se je jako svidjela.Na duhovit način opisuje prijateljstvo dječaka i psa.Posebno mi je smješan Điđijev dalmatinski govor.Knjiga me je podsjetila na film Dr.Doolitlle.

  7. Meni se knjiga jako svidjela.Volim knjige u kojima ima puno zapleta koje su pustolvne i zanimljive baš kao knjiga “Pustolovine Arna i Điđija”.Knjiga je super!

  8. Knjiga je jako simpatična, ali po mom mišljenju za mlađi uzrast..bila je slatka i likovi su zanimljivi…baš kao i radnja. Čitala sam i bolje knjige, ali bi preporušila drugima koji idu u 3., 4. razred.😀

  9. Ćaoooo! Ispričavam se što me dugo nije bilo,imala sam problema sa internetom.No sad sam tuuu.🙂
    Wuhuuuuu u četvrtak sa KLJUČ-em idemoooo na Interliber.Ne može te zamisliti koliko sam uzbuđenaa :$

Odgovori

