Družionica :)

Družionica je mjesto gdje širimo prijateljske vibracije i upoznajemo se🙂.

Nakon što ispuniš pristupnicu, vrijeme je da se predstaviš ostalim Tragačima.

Napiši nekoliko rečenica o sebi: iz koje si knjižnice, koliko imaš godina, kakve knjige najviše voliš čitati (smiješne, bajkovite, pustolovne, ljubavne …), koji ti je najdraži književni lik, voliš li čitati lektire i tako dalje – reci nam sve što želiš🙂.

A predstavit će se i knjižničarke koje vode klub: Alica u Zemlji čudesa, Josy_fine i Vjetropirka ;)!

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

2.939 thoughts on “Družionica :)

  1. Odgovori za Anju:
    1. Sve! Jer knjige su dio mene!
    2. Mačje suze, radi se o jednoj mački koju će jedna od gospodarica zamrziti…
    3. Novo susjedstvo.
    4. Harry Potter.
    5. Lorenu 2000, Martinu, Anu 2001, Auroruspoti i Malo zaljubljeno derište.
    6. Engleski, francuski, talijanski i njemački.
    7. 2CELLOS.😀😀 :D:D😀 :D:D😀 :D:D😀 :D:D😀 :D:D😀 :D:D😀 :D:D😀 :D:D😀 :D:D😀😀

  2. Tragači, ima koga? Halo? Izgleda da su svi opet nestali. Možda su ih oteli izvanzemaljci? A možda su propali u Zemlju pa sad putuju u središte Zemlje? Možda su otišli u Edefiju? Ili su možda u Parizu? Spašavaju Mona Lizu? A možda su zalutali na područje klana sjene? Možda… Svašta je moguće. Možda je vuk zaključio da bi se mogao dobro najesti za blagdane pa je uz tri praščića, sedam kozlića, baku i crvenkapicu, pojeo i sve Tragače? To bi bilo strašno! A možda su samo otišli u knjižnicu i tamo tragaju za dobrim knjigama? Tko će to znati. Ti Tragači samo nekud zbrišu pa se onda vrate i na blogu pišu. Tragači? Gdje ste?😛

  3. Tragači? Evo vratila sam se, ali izgleda da nitko nije ni primijetio da me nije bilo. Čudno da nema nikoga. Čak ni Lorene. Jako čudno. Da, veliki je to misterij. Baš nikoga. Ni žive duše. Nikoga! Sama sam. Mala mačkica sama u velikom svijetu. Potpuno sama. I nigdje nikoga!

  4. Zdravo, imate li možda neku knjigu za preporučit?
    Je li tko pročitao Demonsko staklo, ja jesam i jako mi se svidjelo

  5. Bok,Tragači!Oprostite što me nije bilo nekoliko dana.Nisam imao vremena.
    Da vas izvjestim,na 70 sam stranici moje knjige. Jedva čekam da izađu peti i šesti dio warrior catsa. Tragači,imam jednu izvanrednu vijest! Postoje četiri sezone warrior catsa. U Hrvatskoj je prva sezona. U svakoj sezoni se radi o drugim klanovima.

  6. U zadnja dva dana
    ne pojavljuju se Tragači,
    Pa zato s mene,
    Netko svu sreću svlači.
    Gdje ste Tragači?
    Gdje ste Tragači?
    Pitam se sad!
    Hoće li oni doći
    više ikad!
    Tužna sam sva!
    Jer nikog nema.
    A tu bol ne može
    izliječiti niti jedna
    krema.
    Sve mi se čini
    kao da me hvata neka
    čudna trema.
    Jer od Tragača nikoga
    nema!

  7. Bok Tragači! Nije me bilo nekoliko dana jer sam bio kod bake. Martina, ništa od onih snimki. Trebao sam ih snimiti dok sam bio kod bake, no moj ujak je bio u Bjelovaru dok sam bio kod bake, a samo sam kod bake mogao snimiti te snimke. Tragači, je li itko pročitao Winnetoua?

  8. BOOOOOOK!!! Nije me dugo bilo na Tragačima ja mislim 3 ili 4 mjeseca…😦 šmrc….. Ali sad cu se ponovno aktivirati🙂😉

  9. Pozdrav Tragači. Ja sam Majtilda, Martinina maja seka. Sestra me čuva pa sam joj pjeuzela tipkovnicu. Evo me svijete, dolazim da te zaslinim i strpam u usta.

    Bok ljudi, malo sam odstna u zadnje vrijeme, ali imam puno posla.
    P.S. Moram sad ići. Matilda “čita” bratov časopis. 😉

Komentari su zatvoreni.