Tragači

dječji čitateljski blog

:-)))

Čarobnjak Joza

Matko na štiklama

Trojica u Travnju                                                      

Šta radi u slonu                                           

Tri praščića i gatara

Priče iz divljine                                               

Kako je Potjeh tražio utjehu

Franjo, dječak bez glave

Pelenaš

Bajka o ribaru i ribarici

Maslačkov ogrtač

                  Zvuči poznato?

Daaaaa, to su sve naslovi vaših lektira.

Ali, zvuče kao da s njima nešto nije u redu? Kao da nam se tipkovnica pokidala dok  smo pisali ovaj post? Ili kao da smo ga pisali bez naočala?

Neeeee, to su sve biseri vaših vršnjaka iz Vinkovaca koje smo mi u Knjižnici samo vrijedno bilježili tijekom školske godine kako bismo vas preko praznika mogli dobro nasmijati. Nadamo se da smo u tome i uspjeli!

A, isto tako, nadamo se da ste i vi autori barem jednog ovakvog bisera, a ako ne vi, zasigurno jest netko od vaših prijatelja.

Ajmo, bisere u komentare pa nek sve Tragače od smijeha zabole njihovi tragački trbusi. :)))

Single Post Navigation

14 misli o “:-)))

  1. Stvarno ste me uspjeli nasmijati! :D ovo je što ja znam/mislim:
    Čarobnjak iz Oza
    Trojica u trnju
    Stanari u slonu
    Priče iz davnine
    i…
    Filip, dječak bez imena
    Eto! To je to što znam! ;)

  2. maco, pišemo ti 5 u lektiru ;), ali tragački zadatak je da nam napišete još pokoji biser, vaš ili vaših prijatelja, sigurna sam da ste nekada “fulali” točan naslov knjige, zar ne? :)

  3. hmmm, ali možda bi bila dobra ideja i da pokušamo doći do točnih naslova svih ovih navedenih knjiga? Ajmo, Tragači, maca vam je zadala još jedan zadatak ;)

  4. Alica u Zemlji čudesa u napisao:

    Moje knjižničarsko najsmješnije iskustvo s pogrešnim nazivom knjige je kad je jedna cura trebala lektiru “Robinson Crusoe”, ali je Robinsona nekako povezala s glumcem Tomom Cruiseom pa je tražila knjigu “Tom Crusoe”! :-P

  5. zvaks u napisao:

    Čarobnjak iz Oza
    Trojica u Trnju
    Matko na štakama
    Stanari u slonu
    Tri praščića i gitara
    Priče iz davnine
    Kako je potjeh tražio istinu
    Filip, dječak bez imena
    Paunaš
    Bajka o ribaru i ribici

    Posljednju knjigu ne znam.

    Nisam imala baš bisera što se tiče knjiga.

  6. Martina u napisao:

    Ha ha. Uspjeli ste me nasmijati. E sad da se u sjećanju vratim u dane kad sam išla u peti razred, sjećam se da je jedna moja prijateljica umjesto “Koko u Parizu” rekla “Kako u Parizu”.

  7. zvaks u napisao:

    Sad sam se i ja nečega sjetila. Moj prijatelj je umjesto “Koko u Parizu” rekao “Kokoš u Parizu.” :)

  8. zvaks u napisao:

    Mislim da je posljednja knjiga iz Macinog zadatka čarobnjakov ogrtač, ali nisam sigurna.

  9. A meni je sinulo Maslačkova haljina. :P Čula sam neku takvu sličnu knjigu ali ne znam. :?

  10. hahaha super mi je ova “Kokoš u Parizu”! :)
    Noup, niste u pravu za posljednju knjigu, znači još čekamo Tragača s ispravnim rješenjem ;)

  11. Mislim da pravi naslov posljednje knjige glasi: Plesna haljina žutog maslačka. Jesam li pogodila?

  12. cats u napisao:

    Mislim da jeste.

Odgovori

Prati

Get every new post delivered to your Inbox.

Pridruži se 57 drugih sljedbenika

