Ovdje možete razgovarati o knjigama koje volite :)

Ovdje možete razgovarati o knjigama koje volite 🙂 čak i ako ih nismo predstavili na blogu ;).

Neki su već počeli s pričom o Eragonu, ali sigurni smo da ima još puno knjiga koje volite i o kojima biste htjeli razmijeniti mišljenja i dojmove pa neka rasprave počnu 😉

About Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.

1.632 misli o “Ovdje možete razgovarati o knjigama koje volite :)

  1. Pozdrav,oprostite što dugo vremena nisam bila tu.Bila sam na praznicima(godišnjem).Pročitala sam i kupila 1.dio Warrior Catsa.Odličan je hvala vam što ste mi ga preporučili.

  2. Moze li mi neko reci ima li kakva dobra knjiga za mene? molim vas recite mi! 🙂

    1. Da probaj Gregorov dnevnik ja sam je pročitala i super je , smiješna a i poučna.

  3. Time Traveler odi na post iznad ovoga, preporučit ću ti knjige! P.S. Piši na post iznad ovoga tamo se sad svi okupljaju!

  4. Jel’ mi može netko preporučiti neki romantični roman??? Samo da nije za lektiru molit ću.

    1. Svi su ti romani od Cecelia Ahern super, barem meni. Danas sam dvije njene knjige digla u bibliobusu.

  5. Krijesnica, ja ne znam ni jedan romantični roman, ali posavi to pitanje na post iznad ovoga, sigurno će ti netko odgovoriti!
    P.S. Krijesnice i ubuduće piši na post iznad ovoga, zato što je ovaj pun pa se svi Tragači okupljaju na onom iznad!

Komentari su isključeni.